کد خبر : 17892
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1396- 22: 15

از شهردار منتخب انتظار خدمت و تکریم شهروندان را دارم/منافع شهر و شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری در اولویت باشد

از شهردار منتخب انتظار خدمت و تکریم شهروندان را دارم/منافع شهر و شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری در اولویت باشد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از شهردار منتخب رشت انتظار دارم بطور شبانه روزی جهت توسعه و ارتقای شهر رشت گام بردارد و خدمت به شهروندان و تکریم آنان را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: هدف مشترک اعضای شورا خدمت به شهروندان و تلاش جهت رفع کمبودها و کاستی های شهر است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار رشت بر اساس همدلی و اتحاد اعضای شورا و با در نظر گرفتن توانمندیهای مدیریتی وی انجام شد تصریح کرد: متاسفانه در ادوار گذشته با برخی از اقدامات ناصحیح شهر رشت به لحاظ جایگاه تنزل پیدا کرد و ما قصد داریم با یکدلی و هم اندیشی در شورای پنجم آرمان شهر رشت محقق شود.

علوی با اذعان به اینکه ساماندهی مباحث مالی، نیروی انسانی ، پروژه های نیمه کاره و… باید در اولویتهای کاری شهرداری رشت باشد افزود: تحقق بودجه شهرداری رشت از جمله مباحثی است که شهردار باید به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه منتخبین مردم رشت در شورای پنجم برای رفع کمبودهای شهر تلاش خواهند کرد گفت: شورای پنجم رشت با یکدیگر عهد بسته اند که برای تحقق منافع شهر و شهروندان تلاش کنند و در تمامی برنامه ها و تصمیم گیریها توسعه و تعالی رشت را مد نظر قرار دهند.

امیر حسین علوی با تاکید بر نقش رسانه ها در تحقق اهداف مدیریت شهری بیان کرد: رسانه ها یار دوازدهم شورا هستند که همواره با پیگیری و انعکاس واقعیتها یاریگر اعضای شورا بوده اند.

وی در خاتمه با تقدیر از عملکرد رسانه ها در پوشش اخبار مربوط به شورای رشت گفت: امیدوارم رسانه ها با مطالبه گریهایشان به تحقق اهداف مدیریت شهری کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار