کد خبر : 32381
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397- 43: 17

از موازی کاری با سازمان فرهنگی پرهیز شود/ با راه اندازی تلویزیون های شهری از هزینه های فراوان چاپ بنر جلوگیری شود

از موازی کاری با سازمان فرهنگی پرهیز شود/ با راه اندازی تلویزیون های شهری از هزینه های فراوان چاپ بنر جلوگیری شود

محمدحسن علیپور با اشاره به برخی موازی کاری ها در حوزه فرهنگی، اظهار داشت: کلیه امورات فرهنگی، هنری، مذهبی از طریق سازمان فرهنگی پیگیری می شود و انتظار می رود از این پس از موازی کاری سایر حوزه ها پرهیز شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حمایت از هنر و هنرمندان همواره در دستور کار شورا و شهرداری رشت قرار داشته است، افزود: کلیه درخواست های حمایتی هنرمندان می بایست از طریق این سازمان بررسی و در صورت داشتن ردیف اعتباری انجام شود.

علیپور با اعلام اینکه اخیرا مشاهده شده که برخی هنرمندان از سازمان های مدیریت پسماند، مدیریت حمل و نقل، روابط عمومی و امور بین الملل و برخی دیگر از حوزه ها مورد حمایت قرار گرفته اند، گفت: برخی موارد خلاف ضوابط بودجه و اساسنامه این حوزه ها است و مصداق بارز موازی کاری در شهرداری رشت به شمار می رود.
وی همچنین با اشاره به بالارفتن هزینه چاپ بنر و وضعیت مالی شهرداری رشت، پیشنهاد داد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری در سال جاری محقق نشده است پرهیز از هزینه های اضافه ضرورت دارد. به همین دلیل با توجه به نصب تلویزیون های شهری و هزینه هایی که در سال های گذشته بابت این موضوع انجام شده است شایسته است از طریق راه اندازی این تلویزیون های شهری از صرف هزینه های فراوان بابت چاپ و نصب بنرهای مختلف پرهیز شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار