کد خبر : 59987
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399- 50: 12

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف گیلان:

از پایان‌نامه‌های تحصیلی با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» حمایت می شود

از پایان‌نامه‌های تحصیلی با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» حمایت می شود

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف گیلان با اشاره به راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در حوزه و دانشگاه، گفت: از پایان نامه تحصیلات تکمیلی با موضوع امر به معروف ونهی از منکر حمایت می شود.

به گزارش گیلانستان، مرتضی مطهری‌فرد صبح یکشنبه در نشست شورای پژوهشی با اشاره به حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، اظهار کرد: از طرح‌های پژوهشی که مرتبط با فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باشد حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به آمادگی دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان برای اعطای تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی با موضوع یا محوریت امر به معروف و نهی از منکر، افزود: زمینه‌های همکاری خوبی با دانشگاه‌های استان گیلان در این زمینه ایجاد شده است.

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: طرح‌های پژوهشی باید دارای وجه گفتمان‌سازی و مدل‌سازی کنشگری بوده و در زمینه نیازهای بومی و محلی استان گیلان ارائه شود که در این مسیر ایده‌های اثرگذار را به نام محقق ثبت ایده کرده و برای محققان گواهی معتبر صادر می‌کنیم.

مطهری‌فرد با بیان اینکه دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان آماده ارائه مشاوره رایگان به ساختارهای فرهنگی، هنری و علمی در راستای ایفای نقش قانونی و فرهنگی دستگاه‌ها است، تصریح کرد: در نظر داریم هیئت اندیشه‌ورز امر به معروف و نهی از منکر را در مراکز استان حوزه و دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به جلب مشارکت نخبگان برای حل مسائل جامعه با ابزار امر به معروف و نهی از منکر، افزود: در نخستین فرصت که مجوز ستاد کرونا را دریافت کنیم، کرسی‌های آزاداندیشی امر به معروف و نهی از منکر را در مراکز و واحدهای دانشگاهی استان گیلان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار