کد خبر : 5158
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

از کارتهای خالی در دست خبرنگاران تا گره زدن دوباره توسعه شهر به ثابت قدم!

از کارتهای خالی در دست خبرنگاران تا گره زدن دوباره توسعه شهر به ثابت قدم!

بعد از سخنرانی های قراء این روزهای مسئولین راجع به مشکلات و گرفتاری های خبرنگاران و برگزاری مراسمهای متنوع در این راستا اینبار نوبت به شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت رسید.

به گزارش درگیلان، بعد از گذشت 4 شبانه روز از روز خبرنگار بالاخره شورای شهر و شهرداری تصمیم به تجلیل از خبرنگاران گرفتند و طی مراسمی با حضور شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی در مجتمع خاتم الانبیا این مراسم برگزار شد.

خبرنگارانی که با مشکلات فراوان و خسته از وعده وعیدهای متنوع و رنگارنگ پا به این مراسم گذاشتند، طبق معمول با سخنرانی های آنچنانی و خسته کننده برخی اعضا دلسوز شورا مواجه شدند، البته از انصاف نگذریم اجرای استندآپ کمدی مجری برنامه و سوتی های ایشان بخصوص در معرفی اعضا برجسته شورا حال و هوای کمیک خاصی به مراسم می داد. قابل تامل آن که معلوم نیست چرا وقتی شهرداری خود نیروهای سازمانی با سابقه مجری گری دارد، از بیرون مجری می آورد و مبالغی را هم حتما تحت عنوان حق الزحمه به آن ها پرداخت می کند؟!

درب ورودی سالن تبدیل به محل تجمع خبرنگارانی شده بود که لحظاتی برای دریافت هدیه هاشان به صف شده بودند! و یکی یکی بعد از امضا، کارتهای هدیه خود را تحویل گرفتند. از این بگذریم که می شد این هدیه ها را طی تشریفات خاصی حتی برای دلخوش کنکی زودگذر روی سن به خبرنگاران تقدیم کنند.

شهردار هم با ژست و دلبری خاص خود به اطراف نگاه می کرد و از اجراهای  تحسین برانگیز هنرمندان لذت میبرد.

نوبت که به آقای شهردار رسید با همان وجاهت مذکور خود را در میان تشویق حضار به تریبون رساند و چند دقیقه ای پشت هم از رسانه ها قدردانی کرد تا اینکه نوبت به حرف دل رسید.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره ای به جا و درست به نیاز جامعه به مدیران فرصت شناس و نه فرصت طلب کرد که شاید این فکر به ذهن مخاطب متبادر شود که مگر ما در میان مدیران فعلی مدیر فرصت طلب هم داریم و اگر داریم چه کسی می تواند باشد؟!

البته این روزها فامیلی آقای شهردار هم ورد زبان هاست و تازگی ها هرکس قدمی بر میدارد هنوز به یک متر نرسیده و تکلیف قدم بعدی اش مشخص نشده می گویند فلانی ثابت قدم است. جالب آنکه خود شهردار هم می گفت همه باید در توسعه شهر ثابت قدم باشند! اصلا هم با این جمله خود را محور و شالوده توسعه شهری قلمداد نکرد!!

مظفر نیکومنش عضو شورای شهر و صدالبته سخنگوی شورا هم که دیگر سنگ تمام گذاشت و با لکنتی که حتما از شوق حضور در میان اصحاب رسانه بدان دچار شده بود اظهار کرد: همه باید از مدیریت شهری حمایت کنیم هرچند مدیران ما باید در برابر انتقادها سعه صدر بیشتری داشته باشند و نباید زود از کوسه…ببخشید کوزه..نه نه کوره دربروند( خنده حضار )

یادم هست آنوقتهای خیلی هم نه دور، سخنگوها را از میان کسانی انتخاب می کردند که لااقل وقت حرف زدن دچار آنفاکتوس نشوند اما ظاهرا این روزها همینکه کسی بتواند چند کلمه ای تلفنی با شهردار خوش و بش کند و پس نیفتد حتما سخنگوی خوبی است!

خلاصه بعد از ساعتها کلنجار رفتن با خبرنگاران و تعریف و تمجید مجریان مراسم از شهردار و مجموعه شهرداری کم کم خبرنگاران با پاکات هدیه از سالن خارج شدند. پاکاتی که کم و بیش  همه شان بعد از یکی دو ساعت متوجه خالی بودن آن شدند و قرار هم شد که گویا بعداً!! شارژ شود.

بهرحال اینبار هم وعده های شهردار ختم شد به یک لوح پلاستیکی که حتی از نوشتن نام خبرنگاران روی آن خودداری شده بود و اهدا کارت هدیه ای که شرح آن در بالا رفت./خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار