کد خبر : 2110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

اساتید با تفکر بسیجی می‌توانند افرادی در تراز انقلاب تربیت کنند

اساتید با تفکر بسیجی می‌توانند افرادی در تراز انقلاب تربیت کنند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به اجرای ماموریت‌ها در هر شرایط و موقعیت توسط بسیج اشاره کرد و گفت: عبور از موانع یکی از ویژگی‌های بسیج است.

به گزارش درگیلان، سردار نظرعلی علیزاده ظهر امروز در مجمع عمومی قشر بسیج دانشجویی گیلان با تبریک هفته بسیج و تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: بسیج محدود به سازوکار تشکیلاتی نیست، یک فرهنگ است.

وی بسیج را سازمانی دارای انعطاف بسیار بالا عنوان کرد و افزود: بسیج در هر شرایط و موقعیتی ماموریت خود را انجام می‌دهد.

علیزاده عبور از موانع را یکی از ویژگی‌های بسیج خواند و بیان کرد: بسیج دارای منظومه فکری است و براین اساس عملیات‌های آن تعریف می‌شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه پس از پایان دفاع مقدس، تصریح کرد: تشکیل بسیج دانشجویی پس از جنگ دارای پیام است.

وی خواستار عملیاتی شدن فرهنگ بسیج در تمام سطوح جامعه شد و گفت: جامعه اسلامی و آرمانی با نهادینه شدن و گسترش فرهنگ بسیجی تحقق پیدا می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه تعریف بسیج در قالب کوچک خیانت به آن است، خاطرنشان کرد: یک نفر بسیجی به مثابه کل است و تمام مسئولیت‌های بسیج را به عهده دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به تعریف منظومه بسیج در حوزه‌های مختلف توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و بسیج به دنبال آباد کردن دنیا است اما دنیا‌زده نیست.

وی با تاکید بر جهاد علمی در عرصه علمی کشور، اظهار کرد: اگر آن موقع که امام (ره) اعلام جهاد اقتصادی فرمودند عمل می‌کردیم اکنون نقطه ضعف ما اقتصاد نبود و دشمن روی آن دست نمی‌گذاشت.

علیزاده بر گسترش فرهنگ بسیجی بین تمام ملت‌ها تاکید کرد و افزود: با تلاش سردار شهید همدانی 100 هزار نفر بسیجی در سوریه سازماندهی شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه الفبای بسیج هنوز نوشته نشده است، بیان کرد: امام (ره) مستضعفین را علیه مستکبران دعوت به قیام کردند و اگر می‌خواهیم ظلم و کشتار انسان‌ها در دنیا نباشد باید تفکر ظلم‌ستیزی بسیج گسترش پیدا کند.

وی بسیج را مساوی با انقلاب اسلامی و نجات تمام بشریت خواند و تصریح کرد: منظومه بسیج حیات بشریت را همراه خود دارد.

علیزاده با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران به تانک و موشک نیست، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برپایه نرم‌افزاری و منظومه بسیج است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بر ترویج تفکر مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: استادان با تفکر بسیجی می‌توانند افراد را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

وی به مراحل ایجاد تمدن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در حال ساخت نظام و دولت اسلامی هستیم و با منظومه بسیج دولت و کشور اسلامی تحقق پیدا می‌کند.

علیزاده با اشاره به نقش اساسی دانشگاه‌ها در ایجاد کشور اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ بسیج باید وسط میدان باشد تا فضیلت‌های نظام پایدار بماند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار