کد خبر : 12921
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

اسامی ائتلاف “شهر اول”/ پایان کار ثابت‌قدم درصورت موفقیت ائتلاف/ اگر همین الان آقای خاکسار دستور دهند، تا تهران پیاده می‌روم!

اسامی ائتلاف “شهر اول”/ پایان کار ثابت‌قدم درصورت موفقیت ائتلاف/ اگر همین الان آقای خاکسار دستور دهند، تا تهران پیاده می‌روم!

دبیر ائتلاف “شهر اول” گفت: اولین اولویت و اقداممان در صورت موفقیت ائتلاف این است که ثابت قدم باید غزل خداحافظی را بخواند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، رضا خاکسار شهردار اسبق رشت در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به انتخابات اظهار کرد: به مدت یک سال است که تیم مدیریت شهری از نخبگان ، دانشگاهیان و مدیران امور شهری کنار یکدیگر جمع شدند و به بررسی  مطالبات شهروندان از مدیریت شهری پرداخته اند.

دبیر ائتلاف “شهر اول” لیست این ائتلاف را اعلام نمود و خاطرنشان کرد: آقایان مهندس غلامرضا خاکسار، مهندس حجت رحمت خواه، مهندس مجتبی قویدل، مهندس مرتضی احمدی سراوانی، دکتر مهدی(فرزان) رشاد، مهندس حسن رجبی ثابت، مهندس جواد زبردست، دکتر سیدعلی حسینی، مهندس عظیم احسانبخش، خانم مهندس سمانه رضایی تبار و مهندس فرزاد لامعی به عنوان اعضای ائتلاف شهر اول معرفی می شوند.

در ادامه هرکدام از اعضای ائتلاف دقایق کوتاهی صحبت نمودند:

مهدی رشاد: خیلی خوشحالم که در ائتلاف خوب شهراول و در کنار مهندس خاکسار هستم. ان شاا.. بتوانیم رشت را از این همه کشمکش و اختلاف نجات دهیم .

فرزادلامعی: این آمادگی را دارم که پروژه هدفمند ائتلاف شهراول را به نتیجه برسانم.

جوادزبردست: در این شهر وا نفسا و محیط پرتلاطم، اقای خاکسار تلاش نمودند افرادی متخصص را از میان کاندیداها برای ائتلاف برگزینند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مجتبی قویدل: جوانترین عضو ائتلاف شهر اول هستم. یکی از اهداف اصلی ما کمک به کارگران و پرسنل شهرداری است تا هم حقوقها به موقع پرداخت شود و هم مشکل بیمه آنان حل شود. تا زمانی که به کارگران شهرداری به عنوان برده نگاه می کنند، مشکلات شهر حل نمی شود.

حجت رحمت خواه: متاسفانه سرانه ورزشی شهر رشت برای هر نفر ۵۳ سانتی متر است. ما نشان دادیم که از ورزش هم می توان به شهر کمک کرد.

غلامرضا خاکسار: عضو شورای سوم شهر رشت و در کمیسیون های مختلفی بودم. امروز از لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم و تلاشمان این است که ساختار بودجه اصلاح شود و بودجه واقعی که تحقیق می یابد، در نظر گرفته شود. مردم محلات از بی عدالتی بودجه ای ناراحتند.

حسین رجبی ثابت: ما سالها در شهر شاهد حوادث گوناگون مثل زلزله وسیل بودیم که بنده حضوری میدانی در این حوادث داشتم با برنامه ایی که شهر اول مدون کردند میتوانیم با پارلمان شهری وشهروندانی قوی در جهت برون رفت از مشکلات گام برداریم باید به فکر جذب توریست باشیم تا سرانه در امد شهر بالا رود

مرتضی احمدی سراوانی: عضوعلی البدل شورای چهارم رشت هستم و خودم را جزء فعالان رسانه ای می دانم. یکی از مشکلات بزرگ ما بحث محیط زیست و رودخانه های ماست که باید از طریق راه های مختلفی احیا شود. زباله سراوان فقط برای مردم سراوان مشکل ساز نیست بلکه کل مردم استان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. با ایجاد تصویه خانه میتوان این مشکل را تا حدودی حل کرد.

سید علی حسینی: مشاور وزیر راه و شهر سازی بودم و ۲۰ کتاب در حوزه شهر سازی تالیف کرده ام. اعضای فعلی شورای شهر آنقدر سرگرم اختلافات داخلی بودند که شاهد قفل شدن شهر در صدور پروانه ساخت و… بودیم.

عظم احسانبخش: شهید آیت الله احسانبخش عموی بنده است. در این ائتلاف یازده نفر هستیم و از مردم خواهشمندیم کمکمان کنند. آمده ایم که کار کنیم و رشت را بسازیم. با اقای خاکسار رفیق هستم و اگر همین الان دستور بدهند، تا تهران پیاده می روم!

سمانه رضایی تبار: سالیان سال در محیط مربی گری فعالیت کردم. ۵سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش را داشتم. قطعا مدافع خانم ها هستم . امیدوارم لباس خدمت گذاری را بپوشم و فردی تاثیرگذار برای ایجاد یک ثبات و روند مدیریتی باشم.

.
خاکسار دبیر ائتلاف “شهر اول” نیز در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ابراز نمود: اولین اولویت و اقداممان در صورت موفقیت ائتلاف این است که ثابت قدم باید غزل خداحافظی را بخواند. ان شاا… جشن پیروزی را در سوین کنفرانس خبری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار