کد خبر : 45700
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

استارت داماش با پیروزی در نیم‌فصل دوم

استارت داماش با پیروزی در نیم‌فصل دوم

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ یک مقابل رایکا بابل به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش گیلانستان دو تیم فوتبال داماش گیلان و رایکا بابل در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: فرزاد منصوری

کمک‌داوران: هیوا بهمنی و هیمن نوربخش

داور چهارم: میثم عباسپور

ناظر داوری: مهرداد ذهبی

کارت زردها:

امید سلطانی (رایکا) حسین حاجی پور (سرپرست داماش)

کارت قرمز: کریم احمدی (دقیقه ۹۴ – رایکا)

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، میعاد یزدانی، سعید طالبی و معراج پورتقی

سرمربی: مازیار ربیعی فر

ترکیب تیم فوتبال رایکا بابل:

سعید ابراهیم‌پور، جواد شفیعی، محسن آقایی، رضا نبی زاده، کریم احمدی، امین رضایی، سعید حیدری، امیرحسین یحیی زاده، محمدجواد محمدی، امید سلطانی و میلاد باقری

سرمربی: علی نظرمحمدی

دو تیم بحران‌زده شمال کشور در هفته نخست دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند، داماشی‌ها پس از استعفای فراهانی و عدم دریافت مطالبات مالی‌شان دست به اعتصاب زده و در تمرینات حضور پیدا نمی‌کردند، بازیکنان لاجوردی پوش آخرین تیمی در لیگ یک هستند که تمرینات دور برگشت را استارت زده و به تعداد روزهایی کمتر از انگشتان یک دست تمرین کردند!

در سوی مقابل رایکا بابل که در دیدار خانگی دور رفت مقابل داماش با تساوی از زمین خارج شد، دست به تغییر کادر فنی زده و علی نظرمحمدی را به‌عنوان سکان‌دار هدایتش برگزید، نظرمحمدی بازیکن و سرمربی اسبق داماش بوده و با این تیم سابقه حضور در فینال جام حذفی را دارد.

دیدار دو تیم در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد، کمتر از ۲۰ تن از هواداران را طرفداران تیم رایکا تشکیل می‌دهند، داماش نبض بازی را در دست گرفته و خیلی زود در دقیقه ۱۴ به گل رسید؛ ارسال مواج میلاد صفایی از روی ضربه شروع مجدد با چرخش سر آزاد جعفرزاده گل نخست مسابقه را در ورزشگاه سردار جنگل رشت رقم زد.

پس‌ازاین گل بازی به تعادل کشیده شده و این شاگردان علی نظرمحمدی بودند که در دقیقه ۱۸ به گل دست یافتند، ضربه استادانه امیرحسین یحیی‌زاده از روی ضربه ایستگاهی گل تساوی بازی را رقم زد؛ تلاش دو تیم برای زدن گل پیروزی در نیمه نخست ثمری نداشته و بازی پس از یک دقیقه وقت اضافه با تساوی یک‌بریک در این نیمه خاتمه یافت.

نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان از آنِ شاگردان ربیعی‌فر بود! میعاد یزدانی ستاره میدان موفق شد در دقیقه ۵۸ گلی استادانه به ثمر برساند، میعاد در دیدار داماش مقابل سپیدرود تحت هدایت نظرمحمدی نیز گلی مشابه به ثمر رساند.

پس‌ازاین گل رایکا رو به بازی انتحاری آورده و سعی در زدن گل تساوی داشت، شیوه‌ای که ثمری برای این تیم در پی نداشته و بازی دو تیم در پایان با نتیجه دو بر یک به سود داماش خاتمه یافت.

در حاشیه:

* در بنری که بازیکنان داماش قبل از شروع بازی به همراه داشتند، نام و یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش از سوی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان گرامی نگاه داشته شد.

* بازیکنان دو تیم فوتبال داماش و رایکا با نثار شاخه‌های گل به شهید سلیمانی و یاران شهیدش ادای احترام کردند.

* مازیار ربیعی‌فر و علی نظرمحمدی سرمربیان دو تیم داماش و رایکا به دلیل عدم صدور کارتشان روی نیمکت حضور نداشته و کمک‌هایشان در کنار خط حضور داشتند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار