کد خبر : 38699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398- 08: 17

استارت فعالیت نقل و انتقالاتی داماش با تمدید قرارداد ۴ بازیکن+ تصاویر

استارت فعالیت نقل و انتقالاتی داماش با تمدید قرارداد ۴ بازیکن+ تصاویر

تیم فوتبال داماش گیلان فعالیت نقل و انتقالاتی خود برای حضور در رقابت‌های لیگ فصل ۹۸-۹۹ را با تمدید قرارداد چهار بازیکن آغاز کرد.

به گزارش گیلانستان مدیریت تیم فوتبال داماش گیلان پس از تمدید قرارداد سیامک فراهانی به مدت یک‌فصل و سپردن سکان هدایت سرمربیگری به وی، در راستای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ فصل ۹۸-۹۹ قرارداد چهار بازیکن تأثیرگذار خود را تمدید کرد.

کاپیتان نخستین تمدیدی داماش

محمد مختاری کاپیتان کهنه‌کار داماشی‌ها به‌عنوان نخستین بازیکن قرارداد خود را با داماش گیلان به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد، مختاری به همراه داماش گیلان سابقه حضور در دو فینال جام حذفی در سال‌های ۸۷ مقابل استقلال تهران و ۹۸ مقابل پرسپولیس تهران را دارد.

کاپیتان ۳۶ ساله داماشی‌ها توانایی بازی در تمامی پست‌های خط دفاعی را داشته و سابقه حضور در تیم‌های گسترش فولاد تبریز و مس کرمان را دارد، وی جزو معدود بازیکنانی است که از تیم افسانه‌ای پگاه گیلان در داماش فعلی توپ می‌زند.

گلر داماشی‌ها دومین تمدیدی ارتش لاجوردی گیلان

عرفان گودرز قلعه نوعی که لیگ گذشته را به‌عنوان گلر سوم داماش آغاز کرد به‌عنوان دومین داماشی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد، قلعه نوعی ۲۲ ساله پس از عدم حضور بهنام لایقی فر در تمرینات داماش گیلان، توانست به‌عنوان گلر دوم مطرح‌شده و در چند دیدار به دلیل مصدومیت یاسرالهایی گلر نخست داماشی‌ها، در لیگ دسته دوم به میدان برود.

قلعه نوعی سابقه بازی در تیم‌های پایه دخانیات گیلان، ملوان و داماش را دارد و از محصولات آکادمی داماش گیلان به شمار می‌رود، وی نخستین دیدار رسمی خود برای داماش گیلان را در دیدار مقابل مقاومت تهران در رقابت‌های لیگ دسته دوم انجام داده و موفق به ثبت کلین شیت شد.

منفرددوست سومین تمدیدی داماش گیلان

آرمین منفرددوست مدافع کناری داماش گیلان به‌عنوان سومین بازیکن قرارداد خود با تیم فوتبال داماش گیلان را تمدید کرد، وی سابقه بازی در تمامی رده‌های سنی پایه داماش را داشته و از محصولات آکادمی داماش به شمار می‌رود.

منفرددوست تمامی دوران بازی خود را به‌جز دو فصل در تیم فوتبال داماش گیلان توپ زده است، وی در رقابت‌های لیگ دسته اول به مدت دو فصل دوران خدمت مقدس سربازی را در خدمت فجر شهید سپاسی شیراز بوده و در این تیم فوتبال بازی کرد.

یک مدافع چهارمین بازیکن تمدیدی داماش

کنعان طاهرنژاد به‌عنوان چهارمین بازیکن داماش گیلان در نخستین روز از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی داماش گیلان قرارداد خود را با لاجوردی پوشان شهر باران تمدید کرد، وی فصل گذشته بازی‌های درخشانی در قلب خط دفاعی داماش انجام داده و یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به شمار می‌رود.

بازیکن ماسالی و ۲۸ ساله داماش گیلان برای چهارمین فصل متوالی برای پسران شهر باران توپ خواهد زد، وی سابقه بازی در تیم‌های چوکا تالش و رهپویان رضوانشهر را دارد و یکی از محصولات آکادمی پگاه (داماش) گیلان به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان در فصل ۹۷-۹۸ با کسب ۴۷ امتیاز در مکان دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم گروه الف ایستاد و به رقابت‌های پلی‌آف صعود کرد، این تیم در دیدار پلی‌آف مقابل نیروی زمینی در روزی که با اشتباهات محرز و تأثیرگذار داوری همراه بود، متحمل شکست شده و از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بازماند.

مدیران باشگاه داماش گیلان صراحتاً از عدم حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل ۹۸-۹۹ خبر دادند و طبق شنیده‌ها این تیم در فصل جاری در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور پیدا می‌کند.

میلاد پورصف شکن، علی آل کثیر و میلاد پورمحسن سه بازیکن تأثیرگذار داماش گیلان در پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم و فینال جام حذفی از این تیم خداحافظی کرده و به ترتیب به تیم‌های پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان ملحق شدند.

پیش‌ازاین سیامک فراهانی سرمربی موفق فصل گذشته داماش گیلان با حضور در دفتر باشگاه داماش گیلان پس از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار