کد خبر : 8876
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395- 07: 21

استاندار گیلان از کدام عملکرد تقدیر کرد؟!/ نجفی در بی‌خبری؟!

استاندار گیلان از کدام عملکرد تقدیر کرد؟!/ نجفی در بی‌خبری؟!

تمام راه‌های ورود به خیابان‌های اصلی رشت مسدود بوده و شرایط غیرطبیعی است.

به گزارش ” گیلانستان ” ، بیش از ۸ساعت از پایان بارش برف سنگین در رشت می گذرد ولی همچنان رشت زیر بار این برف سنگین فرو رفته و تمام فعالیت‌ها تعطیل شده است.

امروز علاوه بر مدارس، تمام اداره‌های دولتی نیز تعطیل شده و تنها نیروهای امدادی و خدمات‌رسان تعطیل نیستند و موظف شدند به مردم خدمات‌رسانی کنند این در حالی است که تمام راه‌های ورود به خیابان‌های اصلی رشت مسدود بوده و شرایط غیرطبیعی است.

برف فوق‌العاده سنگین بوده و برق بسیاری از مناطق شهر رشت از جمله در خیابان‌های گلسار پشت تاکسیرانی که به دلیل سقوط کابل قطع شده، تختی و دیگر مناطق از مدار خارج شده و مردم با قطع برق، آب و گاز هم ندارند.

جالب اینکه در مصاحبه تلفنی صبح امروز حکمت مسئول روابط عمومی توزیع برق گیلان با شبکه باران، برق این شبکه در حین این مصاحبه قطع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی نجفی ظهر دیروز در جریان بازدید از ستاد مدیریت بحران در مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت اظهار کرد: برنامه‌ریزی عملیات شهری جای قدردانی دارد و نیروهای شهرداری حضور قوی و موثری را در مناطق پنجگانه شهری دارند.

وی مسدود شدن حتی یک مسیر و کوچه از بحران برف را قابل قبول ندانست و خاطرنشان کرد‌: برف بحران نیست و عده‌ای به دنبال بحران‌سازی هستند و در برف قبلی نیز این اتفاق افتاد و بنده گفتم که باید برف را سفید دید.

آقای استاندار،‌ یک که چه عرض کنیم صدها کوچه و خیابان رشت مسدود بوده و رشت بازهم در سایه بی‌تدبیری ها در برف فرو رفته است!!!

استاندار گیلان در حالی از شهرداری رشت تقدیر کرده و از حضور قوی نیروهای شهرداری خبر داده که وضعیت معابر شهری رشت را می توان در تصاویر زیر به وضوح دید.

photo_2017-02-18_11-16-22

photo_2017-02-18_11-16-33

photo_2017-02-18_11-16-27

منبع: صبح مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

خدا به شما سایت های غیرمجاز مغرض شفا نمیده چون لایق شفا دادن نیستید

دعا میکنم امثال شما رو لعنت نکنه

رفتن به نوار ابزار