کد خبر : 38116
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398- 24: 0

حجت الاسلام اشکوری:

استاندار گیلان به جای سیاسی کاری و جناح بازی به فکر بیکاری و ازدواج جوانان باشد/ با حمایت از فتنه گران استان را به سوی التهاب سوق ندهید/ استاندار نسبت به فرهنگ دغدغه ندارد

استاندار گیلان به جای سیاسی کاری و جناح بازی به فکر بیکاری و ازدواج جوانان باشد/ با حمایت از فتنه گران استان را به سوی التهاب سوق ندهید/ استاندار نسبت به فرهنگ دغدغه ندارد

هدف جریان لیبرال و غیرانقلابی از بستر سازی آشوب در استان، لاپوشانی فقر، تورم ، بیکاری و گرانی افسارگسیخته ای است که ماحصل عملکرد همین جریان است.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری اظهار داشت: گویا جناب آقای استاندار از وضعیت تورم ، گرانی ، فقر و بیکاری و مشکلات ازدواج جوانان استان بی خبر است یا اطلاعات کافی ندارد که به جای تلاش شبانه روزی و اهتمام ورزیدن در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، به سیاسی کاری و جناح بازی روی آورده اند؟
وی اظهار داشت: جناب آقای استاندار آیا از وضعیت شرکتهای ورشکسته شهرصنعتی رشت و بیکاری و اخراج جوانان گیلانی از این شرکتها خبر دارد؟ آیا از حقوق ناچیز کارگران و شکم گرسنه ی خانواده های آنها و وضعیت نا بسامان حاشیه نشینان در رشت خبر دارد؟
میرحسینی اشکوری افزود: چرا استاندار محترم در چنین شرایط سخت اقتصادی و معیشتی که به جنگ اقتصادی از آن تعبیر می شود ، به جای تشکیل جلسات فوق العاده و کار بی وقفه، از محکومان امنیتی و سیاسی معلوم الحال برای ایجاد تنش و بحران در استان دعوت می نماید و با ایجاد حساسیت های بی مورد و استفاده از احساسات و شور و هیجان برخی جوانان و تحریک آنها، فضای استان را به سوی التهاب و درگیری سوق می دهد؟
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گیلان در ادامه بیان داشت: دعوت از محکومین و زندانیان سیاسی در این اوضاع و احوال چه دردی از مشکلات اقتصادی مردم دوا میکند؟ منافع چه کسانی در ایجاد بلوا و آشوب و دوگانگی و چند دستگی در استان تعریف شده است؟
اشکوری با انتقاد از دعوت برخی اصلاح طلبان افراطی فعال در فتنه و دارای محکومیت سیاسی به گیلان برای برگزاری همایش و سخنرانی افزود: به نظر بنده این تحرکات یک حرکت برنامه ریزی شده ، ادامه دار و هدفمند است زیرا مدیریت ضعیف و ناکارآمد اصلاح طلب و اعتدال در عرصه ی سیاسی حرفی برای گفتن ندارد بنابراین قصد دارد با ایجاد جو روانی، جریان های سیاسی را به جان یکدیگر انداخته و به مردم آدرس غلط داده و به اهداف نادرست خود برسد شبیه به همان کاری که در فتنه ی ۸۸ انجام دادند.
وی با استناد به سخنان یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار و برخی مدیران ارشد استان توضیح دهند که چگونه با بودجه و امکانات دولتی، فردی که سابقه ی ضدیتش با نظام مشخص شده و به جرم فعالیت علیه نظام به ۳ سال حبس محکوم شده است را به استان دعوت نموده ، امکانات دولتی در اختیار او گذاشته و میزبانی از وی را برعهده میگیرند و در آخر طلبکار هم می شوند؟
ایشان افزود: امروز همه در جامعه پذیرفته اند که برنامه های دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی، غیرمنطقی و ناکارآمد است. برجام که نهایت هنر و به اصطلاح گل سرسبد دیپلماسی دولت روحانی بود و چندین سال وقت مملکت را صرف مذاکره با غرب نمود، نه تنها نتیجه ی مثبتی نداشته که سخت ترین و شدیدترین تحریم ها را علیه کشور موجب شده و کار را به جایی رسانده است که وزیر امورخارجه آلمان با وقاحت تمام در تهران به دولتمردان ما می گوید;برجام میوه ای ندارد، از سایه ی آن استفاده کنید.
میرحسینی اشکوری اذعان داشت: بنابراین با توجه به وضعیت موجود و اثبات بی تدبیری دولت روحانی نزد افکار عمومی و رو شدن دست خالی دولت در عمل به وعده های اقتصادی خود نظیر حل معضل بیکاری و مسکن، برخی فرصت طلبان که متاسفانه در این دولت در بخش اعظمی از قوه مجریه نفوذ پیدا کرده اند، بهترین و سریع الوصول ترین راه ممکن برای لاپوشانی، تحریف و تشویش اذهان عمومی در جامعه را ایجاد هیجانات کاذب پیرامون بحث حصر و آزادی های اجتماعی و محدودیت های فضای مجازی می دانند تا از این راه با پاک کردن صورت مسئله، فضا را هیجانی و احساسی نموده و در انتخابات های آتی ماهی خود را از آب گل آلود بگیرند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریان اصلاح طلب-اعتدال یک بار سابقه ی خطرناک براندازی و آشوبگری علیه جمهوریت و اسلامیت نظام را در فتنه ی ۸۸ در کارنامه دارد بنابراین هر طور فکر میکنیم نمیتوانیم صداقت حامیان و مسببین فتنه ۸۸ را در نصیحت به قانونگرایی و تمکین به قانون در ماجرای اخیر دعوت از یک عنصر حامی فتنه در گیلان باور کنیم.
نویسنده ی کتاب جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه در ادامه افزود: ملت ما یک بار از فتنه گری های جریان اصلاح طلب در انتخابات ۸۸ زخم خورده است و دیگر اجازه نمی دهد افرادی منتسب به این جریان در گیلان همان راه را ادامه دهند. دیروز و در فتنه ی ۸۸ سران فتنه در حین عمل به اعمال فتنه انگیزانه خود همزمان سخن از پایبندی به قانون و قانونگرایی به میان می آوردند و امروز نیز کسانی که همفکر این جریان در استان هستند صحبت از قانون و قانونگرایی میکنند. اما باید بدانند همانگونه که در فتنه ی ۸۸ با خروش انقلابی و سیل آسای مردم در ۹دی روبرو شدند ،

اگر بخواهند به تحرکات خود در استان ادامه دهند با خروش طوفانی مردم متدین و انقلابی استان روبرو خواهند شد و مردم حزب اللهی گیلان اجازه نخواهند داد گیلان حیاط خلوت افراطیون و براندازان شود. 
حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در ادامه افزود: نماینده ی دولت در گیلان از تجمع تعدادی جوان که نسبت به دعوت و حضور یک محکوم امنیتی و سیاسی اعتراض داشتند، اشک تمساح ریخته و فریاد قانون گرایی سر میدهد ولی نسبت به ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف در روز روشن هیچگونه عکس العملی نشان نداده و به راحتی از کنار آن عبور میکند.
وی گفت : واقعیت آن است که امروز وضعیت بدپوششی و بدحجابی در استان به جایی رسیده که برخی اماکن عمومی را برای حضور خانواده های متدین و مذهبی ناامن کرده است.
اشکوری افزود: چطور آقای استاندار نسبت به این مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی دغدغه ای ندارد؟ مگر وی استاندار دولت جمهوری اسلامی نیست؟ این استان هزاران شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب نموده ، آیا ایجاد آسایش و امنیت برای قانون ستیزان و هنجارشکنان، جفا به خون شهدا نیست؟ خب اگر قرار است اینگونه رفتار شود بهتر است معاونت های انتظامی و امنیتی استانداری را تعطیل کنند تا بودجه ای که برای امنیت جامعه در نظر گرفته شده است به هدر نرود.
وی ضمن حمایت از جریان انقلابی و ولایتمدار استان اظهار داشت: برادران و خواهران متعهد و انقلابی باید با هوشیاری و بصیرت ، سعی کنند در دام فتنه آلود جریان کدخداپرست نیفتند و همچنانکه تا کنون در مقابل تبعیض و فساد و ضعف مدیریت غیرانقلابی صبر داشته اند ، همچنان صبر انقلابی پیشه کنند و به جای اینکه قدرت و انرژی خود را برای مقابله با معلول صرف نمایند، به فکر علت و ریشه فساد فرهنگی – اقتصادی و سیاسی باشند و بدانند امروز مشکل اصلی ملت و مملکت و نابسامانی های موجود، مدیریت غربگرا ، غیرانقلابی و اشرافیگری در دولت است و مشکلات موجود معلول همین مدیریت است.
میرحسینی اشکوری در پایان افزود: گرچه میدانم اهداف جریان انقلابی در استان مقدس و صحیح است و چنانکه در طول این ۴۰سال، دین خواهی و ولایتمداری خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده است اما جوانان و نوجوانان انقلابی بیشتر توجه کنند و با بصیرت و شجاعت فعالانه در عرصه های مختلف ، افکار عمومی را از عملکرد، اهداف و نیات این جریان غربزده و لیبرال آگاه سازند و در دام شیطانی جریان فتنه گرفتار نشوند و تمام سعی و تلاش خود را برای زمینه سازی جهت حضور و برقراری یک مدیریت انقلابی، متعهد، کارآمد و جهادی در آینده کشور نمایند چرا که عمل به این راهکار ، تنها راه نجات مملکت و جامعه از بحران به وجود آمده است.

انتهای پیام/رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار