کد خبر : 11735
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396- 38: 19

استاندار گیلان فردی متین است و استان را بدون تنش، همراه با آرامش و به خوبی اداره می کند

استاندار گیلان فردی متین است و استان را بدون تنش، همراه با آرامش و به خوبی اداره می کند

نماینده ولی فقیه در گیلان وامام جمعه رشت در نشست مجمع استانداران ادوار گیلان گفت :استاندار گیلان در سه سال ونیم گذشته به خوبی مدیریت کرده است.

به گزارش گیلانستان، به نقل از استانداری گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سوابق و عملکرد استانداران پیشین استان ، گفت : استفاده از تجربیات استانداران  در راه پیشرفت و توسعه پایدار استان ضروری و قابل اتکا است.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد : استانداران به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان ها میتوانند از تجربیات اسلاف خود به خوبی بهره مند شوند که برای استفاده بهینه از این تجربیات تشکیل مجمع استانداران کشور بسیار مفید فایده است.

آیت ا… قربانی ، بررسی مسائل و مشکلات امروز جامعه را بدون توجه به اصل تجربه و تخصص بی فایده و بی نتیجه خواند و افزود : تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف دوره های مدیریتی گذشته مهم ترین راهکار و روش رسیدن به توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره محیط خوب استان برای کار و تلاش در سه سال ونیم گذشته گفت :استاندار گیلان فردی متین با اخلاق است و استان را بدون تنش ، همراه با آرامش و به خوبی اداره می کند.

رحمانی ، رییس مجمع استانداران کشور نیز در این نشست ، با اشاره به تشکیل این مجمع از سال ۱۳۸۲ ، گفت : از ابتدای تشکیل مجمع تاکنون ۲۲ نشست برگزارشد که در هر یک از این نشست ها مسایل و مشکلات مختلف هر استان مطرح و برای رفع این مشکلات تبادل نظر شد.

در این نشست که بیشتر گفتگو محور بود هر یک از حاضران ، مسایل و مواردی از سالهای حضور خود در گیلان مطرح و از تجربیات و خاطرات آن سالها سخنانی بیان کردند و بازار بیان خاطرات هم حسابی داغ بود.

همچنین اعضای حاضر در این جلسه به دلیل همزمانی نشست با وقت اذان ظهر ، نماز ظهر را به امامت آیت ا… قربانی به جماعت اقامه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار