کد خبر : 12802
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396- 37: 10

استاندار گیلان وظایف خود را تعطیل کرده‌ و کار تبلیغاتی انجام می‌دهد

استاندار گیلان وظایف خود را تعطیل کرده‌ و کار تبلیغاتی انجام می‌دهد

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری
رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: استاندار گیلان، معاونان ایشان و بسیاری فرمانداران استان علناً وظایف خود را تعطیل کرده‌اند و تنها به تبلیغ و حمایت از روحانی پرداخته‌اند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگویی درباره روند عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اظهار داشت: جبهه مردمی در شرایط بسیار خوبی به‌سر می‌برد، حجت الاسلام رئیسی رشد آماری بسیار بالایی داشته ‌و محمدباقر قالیباف هم نسبت به گذشته از مقبولیت بیشتری برخوردار است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: استان‌ها به‌خوبی درحال مانور بر دو کاندیدای موردنظر هستند.

وی با اشاره به اینکه گروهی به‌نام مجمع یاران انقلاب لیستی در حمایت از کاندیداهای شوراهای اسلامی گیلان ارائه داده‌اند، افزود: بنده صراحتاً اعلام می‌کنم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان نسبتی با این گروه نداشته و تاکنون حمایت خود را از هیچ اسم و ائتلافی اعلام نکرده است.

میرحسینی اشکوری درباره مناظره تلویزیونی بین کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: در این مناظره روحانی حرف خاصی برای گفتن نداشت و جهانگیری هم زمان خود را جهت قرائت انشایی که از قبل یادداشت کرده بود صرف کرد.

وی تعهد حجت‌الاسلام رئیسی به چارچوب‌های اخلاقی را عاملی جهت جذب بسیاری از افراد نسبت به وی بیان کرد و افزود: حجت‌الاسلام رئیسی به‌دلیل سابقه خود در سمت بازرسی کل کشور، اطلاعات کاملی از پرونده‌ها و مفسدان اقتصادی در اختیار دارد ولی به‌دلیل تعهد اخلاقی و مصلحت کشور از بازگویی آنها خودداری کرده است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه استفاده از اموال دولتی برای هرگونه منافع شخصی و حزبی خلاف قانون است، گفت: استاندار و معاونان ایشان و بسیاری از افراد علناً وظایف خدمت‌رسانی خود را تعطیل کرده‌اند و تنها به تبلیغ و حمایت از روحانی پرداخته‌اند.

میرحسینی اشکوری تصریح کرد: شورای نگهبان و نهادهای نظارتی به‌ویژه دادگستری در مقابل تخلف آشکار استاندار گیلان و بسیاری از فرمانداران می‌بایست به‌صورت قانونی وارد عمل شوند. گرفتن عکس یادگاری و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام دولت نهم و دهم و گاهی افتتاح دوباره یک پروژه از دیگر تخلفات مقامات دولتی در استان گیلان است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار