کد خبر : 23865
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

استاندار گیلان و “بگم‌بگم”های احمدی‌نژادی! / 6 ماه از آمدنتان گذشت، برای مردم چه‌ کردید؟!

استاندار گیلان و “بگم‌بگم”های احمدی‌نژادی! / 6 ماه از آمدنتان گذشت، برای مردم چه‌ کردید؟!

سخنان استاندار نشان می دهد خودش نیز به عدم توانایی اش در حل مشکلات پی برده و برای شانه خالی کردن از باز مسئولیتی که بر دوش دارد، شمشیرش را از رو کشیده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، استاندار گیلان: “در گیلان دشمن در کنار ماست/ کسی مایل به سرمایه گذاری در این استان نیست/ هیچ استانی مانند گیلان نیست/ این استان مانند خاکریز است / مین زیر پای ماست/ نمی گذارند کار کنیم/ فضا برای همکارانم سخت است/ افشاگری خواهم کرد/ و…”

قریب به شش ماه از حضور مصطفی سالاری در گیلان در کسوت استانداری می‌گذرد. وی در همان روز اول کاری و مراسم معارفه خود طوری وانمود کرد که از فردای همان روز با صدور بخشنامه های کاربردی و کلیدی، طعم شیرین خدمت به مردم را نشان داده و ادارات زیر مجموعه اش را سریعا از حضور مدیرانی قوی و جهادی پُر می‌کند!

برخی کارشناسان سیاسی و اقتصادی در روزهای اول گمان می کردند سالاری می‌تواند وضعیت معیشتی مردم گیلان را از شرایط بحرانی کنونی به دوران طلایی و خاطره انگیز تبدیل نموده و یک شکوفایی بزرگی در حوزه گردشگری نیز رقم زند! اما به جز چند انتصاب حاشیه‌دار و غیر کاربردی، عملاً خروجی خاصی از ایشان دیده نشد.

سالاری که علاقه زیادی به رفتارهای احمدی نژادی دارد، بارها این را درگیلان ثابت کرده است! به طور مثال زمانی که مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با دستور قضایی بازداشت شده بود، در حرکتی عجیب معاونین و شورای اداری خود را به اداره کل میراث فرهنگی برده و به نشانه اعتراض جلسه ای در آنجا پیرامون این قضیه برگزار و علیه اقدامات دادستان رشت نیز موضع گرفته بود!

وی همچنین با تاسی از شیوه “بگم‌بگم” احمدی نژاد در لاهیجان خاطرنشان کرد: ” با تفصیل و مصداق در اوایل سال آینده با مردم سخن خواهم گفت و بیان می کنم چه کسانی می خواهند به آبروی افرادی که می خواهند برای مردم کار کنند لطمه بزنند.”

این سخنان استاندار نشان می دهد خودش نیز به عدم توانایی اش در حل مشکلات پی برده و برای شانه خالی کردن از باز مسئولیتی که بر دوش دارد، شمشیرش را از رو کشیده و با ادبیاتی تند و بی مهابا دستگاه قضایی و رسانه های منتقدش را عامل ناکارآمدی دولت در گیلان عنوان کرد.

سالاری معتقد است قوه قضائیه نباید با فساد مدیران برخورد کند، زیرا هم مردم به دولت و نظام بدبین می شوند و هم دیگر هیچ مسئولی انگیزه کار کردن پیدا نمی کند!

استاندار گیلان اگر می خواهد در این استان کار کند و مردم را از خود راضی نگه دارد، باید این را بداند که با داد و فریاد کردن و بهانه گرفتن هیچ دردی از دردهای مردم مداوا نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار