کد خبر : 18809
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396- 22: 10

استاندار گیلان و شهردار رشت اگر به فکر خدمت هستند، باید مدیران و مشاوران ناصالح را کنار بگذارند

استاندار گیلان و شهردار رشت اگر به فکر خدمت هستند، باید مدیران و مشاوران ناصالح را کنار بگذارند

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: با ابزار ناصالح نمیتوان عمل صالح انجام داد و یادمان نرود اکثر خواصی که منحرف شدند، به خاطر مشاورین و اطرافیان ناصالح بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری شامگاه جمعه در مراسم سوگواری دهه دوم محرم در بیت نظرعلی علیزاده که با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد، با اشاره به فلسفه عزاداری بر امام حسین(ع) اظهار کرد: عزاداری پویا و هدفمند آن است که فلسفه قیام امام حسین(ع) و پیام ایشان بیان شود.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: پیام اصلی عاشورا امر به معروف و مبارزه با منکر است که نمونه بارز آن مدیریت ناصالح یزید بر امت اسلامی بود.

حجت الاسلام اشکوری علت عقب ماندگی، فقر، بی کاری و محرومیت شدید استان را حضور برخی مدیران ناصالح، ناکارآمد، فاسد و غیر انقلابی در استان دانست و یادآور شد: سکوت و بی تفاوتی گویندگان، وعاظ، صاحبان تریبون به خصوص ائمه جمعه و جماعات و عدم تبیین و بیان حقیقت به نوعی نادیده گرفتن فرهنگ عاشورا است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به وضعیت آشفته استان از لحاظ اقتصادی و عمرانی گفت: بنده به جناب استاندار و شهردار محترم که غیر بومی هستند عرض میکنم اگر واقعا قصد خدمت به مردم مظلوم استان را دارند، قبل از هر چیز باید نظام مدیریتی نابسامان استان را اصلاح کنند و مدیران و مشاوران ناصالح را کنار بگذارند، چرا که با ابزار ناصالح نمیتوان عمل صالح انجام داد و یادمان نرود اکثر خواصی که منحرف شدند، به خاطر مشاورین و اطرافیان ناصالح بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار