کد خبر : 53164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399- 33: 12

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استان گیلان دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود/ اقتصادی پویا بر پایه مهارت جوانان ایجاد می‌کنیم

استان گیلان دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود/ اقتصادی پویا بر پایه مهارت جوانان ایجاد می‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان با این میزان نعمت خدادادی و زمینه اشتغال برای فرزندان خود، دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مقابله با فساد و اراده مجلس یازدهم برای مبارزه با مفسدین، اظهار کرد: وجود گلوگاه‌های فساد در گیلان، موجب شده تا مفسدین در کمال آرامش به منابع استان دست درازی کرده و روزبه‌روز با تناول بیت‌المال، فربه‌تر شده و منابع اقتصادی استان را حیف‌ومیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه استان گیلان باید فضایی ناامن برای مفسدین باشد، افزود: گام اول مبارزه با مفسدان، ناامن کردن فضای فساد برای مفسدین و شناسایی گلوگاه‌های فساد است که ما به‌طور جد در حال شناسایی این گلوگاه‌ها در استان بوده و به‌محض شناسایی در برخورد با آنان به‌هیچ‌عنوان مماشات نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مفسدین سال‌هاست به منابع استان دسترسی داشته و در دستبرد به بیت‌المال تخصص پیداکرده‌اند، بیان کرد: مفسدین بدانند که در هر لباس، شأن و منزلتی باشند به یاری خدا، مردم و نهادهای انقلابی رسوا شده و به اشد مجازات محکوم خواهند شد، چراکه اراده مجلس یازدهم و نمایندگان استان، خلع ید مفسدین برای همیشه می‌باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اراده دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدین، تصریح کرد: استان گیلان با این میزان نعمت خدادادی و زمینه اشتغال برای فرزندان خود، دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود و به فضل خدا و با کوتاه کردن دست مفسدین از بیت‌المال، اقتصادی پویا و کارآمد بر پایه توانایی و مهارت جوانان این دیار ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار