کد خبر : 22355
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۴۹

استحکام سازی بناها و توجه به رفاه اجتماعی مردم اولویت بیشتری در مقایسه با زیباسازی دارند

استحکام سازی بناها و توجه به رفاه اجتماعی مردم اولویت بیشتری در مقایسه با زیباسازی دارند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: استحکام سازی بناها و توجه به رفاه اجتماعی مردم از اولویت بیشتری در مقایسه با زیباسازی برخوردار است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی صبح امروز در نخستین نشست کمیته سیما و منظر شهری در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: وقتی وارد شهر یا روستایی می‌شویم وجود ساختمان‌ها و ورودی توجه همه را به خود جلب می‌کند که باید اصلاح شود.

وی با اشاره به طبیعت بکر گیلان و لزوم ساخت‌وسازها متناسب با آن افزود: طبیعت در استان یک هدیه خدادادی است که نباید با ایجاد ساختمان‌ها طبیعت بکر آن را از بین برد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به زیباسازی و استحکام بناها گفت: کشور ما در کمربند زلزله واقع‌شده که لازم است در کنار توجه به زیباسازی به استحکام بناها توجه وافر شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل نظارت نظام مهندس درروند ساخت‌وسازها خاطرنشان کرد: نباید نظارت سازمان نظام‌مهندسی بر یک امضا استوار باشد بلکه باید تعهد در نظارت‌ها تقویت شود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم سلیقه‌ای شهردار وقت آستانه‌اشرفیه در کاهش پیاده‌روی مقابل حرم سید جلال‌الدین اشرفیه تصریح کرد: تصمیم سلیقه‌ای در آن زمان نه‌تنها بر کاهش ترافیک مؤثر نبود بلکه به یک معضل اجتماعی نیز تبدیل‌شده است.

قربانی با تأکید بر اینکه باید رفاه عمومی و اجتماعی در زیباسازی‌ها لحاظ شود، گفت: زیباسازی شهرها، روستاها و حاشیه راه‌ها باید در اولویت دوم مسئولان باشد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار