کد خبر : 75120
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

 استراتژی جدید اصلاح طلبان و فتنه گران گیلان/ پنجه بوکس ابریشمی نوبخت در راه است!

 استراتژی جدید اصلاح طلبان و فتنه گران گیلان/ پنجه بوکس ابریشمی نوبخت در راه است!

آنها معتقدند که بایستی این چند ماه به هر نحوی پست ها را حفظ کرد تا با رای آوردن احتمالی نوبخت در انتخابات مجلس بتوانند همچنان خود را در پس سنگر او حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اصلاح طلبان بدخیم استان گیلان سالهاست که آفتی سنگین برای اتمسفر سیاسی استان مظلوم گیلان شده اند.

آنهایی که حتی مشت محکم حزب الله و عموم مردم گیلان در هشت دی ۸۸ باز آنها را از تب و تاب نینداخت و هنوز در ذهن خود در حال پروراندن رویای تسلط بر استان هستند.

آنهایی که با کلکسیونی از سوابق سو در دولت قبل عناوین مختلفی از بخشداری تا رتبه های منطقه آزاد را با پشتیبانی اربابان سبز و بنفش خودشان قبضه کردند و هنوز در حال جولان هستند.

به طور مثال با نیم نگاهی به ارکان مدیریتی منطقه آزاد انزلی خیلی از واقعیات برایمان افشا خواهد شد.

عضو هیات مدیره با سابقه سبز و بنفش و معاون و مدیرانی هم سو که در سال‌های گذشته کم سرشان در آخور انواع سو استفاده ها از خانه سازمانی تا حقوق نجومی، ماشین و… نبود و حالا با گذشت چند ماه از انتخابات و امید مردم به تغییر در چهره استان، این عوامل در حال وقت خریدن و لابی و چاپلوسی برای ابقای خود هستند.

بی شک عواقب فریب خوردن از این افراد برای شخص اول دولت در استان بسیار تلخ و دردناک خواهد بود.

اخبار ما از درون این جریان حاکی از برنامه ریزی وسیع این افراد برای وقت کشی تا انتخابات مجلس و سپس سنگر گرفتن پشت محمدباقر نوبخت برای محافظت از منافعشان در مسند نماینده مجلس خواهد بود.

آنها معتقدند که بایستی این چند ماه به هر نحوی پست ها را حفظ کرد تا با رای آوردن احتمالی نوبخت در انتخابات مجلس بتوانند همچنان خود را در پس سنگر او حفظ کنند.

این بسیار عجیب و دور از ذهن بود که ماهها پیش از انتخابات مجلس نه تنها شاهد قطع ید این افراد نباشیم بلکه به ناگاه یکی از آنها برای مدیرعاملی شرکتی دولتی مطرح شود و دیگری که خود را دست راست نوبخت میداند بشود رییس اداره کار منطقه آزاد و تعدادی نیز خود را برای سایر مناصب خالی تعرفه کنند.

واقعا به کدامین دلیل چنین افرادی اینگونه جرات پیدا کرده اند که علیرغم توهین به سران جبهه انقلابی، ضجه زدن در مراسم ختم هاشمی و عکس های متعدد یادگاری گرفتن با خاندان هاشمی که ید طولایی در مقابله با رهبر معظم انقلاب دارند، خود را محور فعالیت های منطقه آزاد بدانند و در بطن لابی ها باشند.

واقعا جستجو کردن در احوال این افراد برای مدیران دولت جدید کار سختی است؟

مگر نیروهای امنیتی استان از رفت و آمدهای مشکوک این افراد مطلع نیستند؟

از ارتباطات سیاسی آنها خبر ندارند؟

بازداشت های آنها در وقایع فتنه ۸۸ را از خاطر برده اند؟

لشکر کشی آنها را در خیابان های رشت و انزلی فراموش کرده‌اند؟

روند حاضر چیزی جز رنجیده ساختن خاطر جوانانی که با عشق و علاقه برای تغییر وضع موجود و محاکمه بانیان وضع امروز،خالصانه به میدان آمدند را در پی نخواهد داشت.

و سر انجام امیدواریم که با شروع تغییرات و محاکمه این افراد با سوابق مشخص و پس گرفتن اموالی که از بیت المال تضییع کردند دوباره شاهد جوشش خون انقلاب در کالبد گیلان در ماه عزیز بهمن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار