کد خبر : 63111
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399- 06: 17

مدیرعامل سپیدرود رشت:

استعفای حق‌شناس را نمی‌پذیرم؛ مشکلات سپیدرود با همدلی حل می‌شود

استعفای حق‌شناس را نمی‌پذیرم؛ مشکلات سپیدرود با همدلی حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به رد استعفای سهیل حق‌شناس گفت: برای حل مشکلات سپیدرود نیاز به یک همدلی استانی داریم.

به گزارش گیلانستان، سیدمهدی آقازاده اظهار داشت: استعفای سهیل حق‌شناس را قبول نمی‌کنم و باید در روزهایی که سپیدرود شرایط خوبی ندارد با همدلی و اعتماد به یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: سهیل سرمایه سپیدرود است و استعفای او یک کار حرفه‌ای بود که دست باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز گذاشت و ما هم تا جایی که منافع تیم به خطر نیفتد از او حمایت می‌کنیم اما برای حل تمام مشکلات سپیدرود نیازمند یک همدلی بزرگ در بین تمامی مسئولان استانی و شهری و جامعه فوتبال هستیم.

وی افزود: سپیدرود رشت در ابتدای فصل در شرایط عجیب و غریبی راهی مسابقات شد و بدهی ۱۰ میلیاردی و بسته بودن پنجره از یک سو و عدم حل شدن مشکل مالکیتی و دو سقوط پیاپی شرایط را به مرحله‌ای رسانده بود که حتی احتمال عدم شرکت در بازی‌های لیگ قوت گرفته بود.

آقازاده گفت: متاسفانه پس از صعود سپیدرود رشت به لیگ برتر تمام عواملی که منجر به این صعود شده بود کم کم از بدنه تیم کنار گذاشته شدند و کسانی که کمترین نقش را در موفقیت‌های سپیدرود نداشتند اطراف تیم جمع شدند و به عشق دیده شدن در فضای لیگ برتر و برجا گذاشتن بدهی‌های میلیاردی کار را به اینجا رساندند.

مدیرعامل سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم‌های ریشه‌داری مثل سپیدرود باید همیشه متکی بر نیروهای بومی خود باشد گفت: ما امسال با تکیه بر داشته‌های خود سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های سپیدرود استفاده کنیم و بدون تعارف می‌گویم که اگر تعصب سپیدرودی‌ها نبود هرگز این تیم راهی مسابقات نمی‌شد.

وی بیان کرد: سپیدرود شرایط خوبی ندارد و خطر از این تیم دور نشده است و درست است که ما پنجره را باز کردیم اما تا نیم فصل گروهی دیگر از طلبکاران فصول گذشته با ثبت شکایت های تازه آن را بستند و برای باز کردن آن نیازمند حمایت مالی هستیم و همچنین هزینه‌های لجستیکی مانند بلیط هواپیما و هتل و البسه با قیمت‌های جدید کمرشکن شده و کار را برای ما سخت کرده است.

آقازاده افزود: سعی کردیم با اعمال صرفه‌جویی در تمام مسائل جلوی ریخت و پاش‌های گذشته را بگیریم و در نتیجه اقتصادی‌ترین تیم چند سال اخیر را موفق شدیم ببندیم با بالاترین کیفیت فنی و امروز همه عقیده دارند که سپیدرود در حد یک تیم خوب لیگ یکی بازیکن دارد و اینجا از تمام کسانی که به عشق سپیدرود و برای ادای دین با حداقل قرارداد به تیم پیوستند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سپیدرود تصریح کرد: ما در ابتدای فصل با تسویه حساب قطعی حدود ۲ میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته سپیدرود را کم کردیم که معتقدم در شرایط سقوط کار بسیار بزرگی بود و در بخش پشتیبانی مانند سفر، هتل و پرواز در حد بسیار مطلوب و حرفه‌ای در حد نام سپیدرود سعی کردیم همه چیز مطلوب و آبرومندانه انجام شود و این هفته هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز با همدلی خانواده سپیدرود توانستیم از یک بحران بزرگ فاصله بگیریم به‌معنای این نیست که همه چیز گل و بلبل شده است و بلایی که در سال‌های اخیر بر سر سپیدرود آورده‌اند بسیار بزرگ‌تر از آن است که به سادگی بتوان از آن عبور کرد و باید تمام مسئولان دست کمک و یاری به ما بدهند و همتی استانی می‌خواهد تا سپیدرود دوباره به آرامش برسد.

آقازاده با درخواست از مسئولان برای حل مشکل مالکیتی و مالی سپیدرود، گفت: من از استاندار و فرماندار محترم، نمایندگان محترم مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال استان می‌خواهم تا به کمک سپیدرود بیایند و مساله مالکیتی این تیم را حل کنند.

مدیرعامل سپیدرود گفت: ما برای رسیدن به ساحل آرامش کار بزرگی در پیش داریم و از دکتر نوبخت که در جلسه هفته گذشته قول‌های خوبی به ما دادند درخواست می‌کنیم که دست قدیمی‌ترین تیم گیلان زمین را بگیرند و با لطفی که همیشه به سپیدرود داشتند یک بار برای همیشه مشکل مالی ما را حل کنند.

وی ابراز داشت: نباید سپیدرود را فقط یک تیم فوتبال دید و میراث فرهنگی و بخشی از خاطره جمعی و هویت مردم شهر رشت و امسال درست در نقطه‌ای قرار داریم که می‌توانیم به روزهای خوب برسیم یا خدای نکرده اتفاقات نامطلوبی برای تیم بیفتد و بازهم درخواست می‌کنم تا مسئولان سپیدرود را برای رهایی از این بحران حمایت کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار