کد خبر : 27213
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397- 30: 18

استعفا از شهرداری رشت تصمیم ناگواری بود

استعفا از شهرداری رشت تصمیم ناگواری بود

شهردار سابق رشت در جلسه فوق‌العاده امروز صحن شورا با اشاره به اینکه اعلام استعفا از ادامه فعالیت در شهرداری رشت تصمیم سخت و ناگواری بود گفت: به‌واسطه برخی از مشکلات شخصی به‌ناچار استعفایم را به اعضای شورا اعلام کردم.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز با حضور در جلسه فوق‌العاده شورای شهر رشت به‌منظور بررسی استعفای وی از ادامه فعالیت در جایگاه شهردار رشت افزود: اعلام استعفا یکی از تصمیمات بسیار مشکل و مهمی بود که طی دوران زندگی‌ام گرفته‌ام و بخشی از این تصمیم مربوط به مباحث شخصی و خانوادگی بنده است.

وی بابیان اینکه حدود یازده ماه پیش با عشق و علاقه فراوان در این شهر جهت فعالیت در جایگاه شهردار رشت حضور پیدا کردم تصریح کرد: با تمامی مشکلاتی که در کشور برای شهرداریها وجود دارد تمام توان خود را به‌منظور انجام کارهای زیر بنایی و ماندگار در رشت به کار گرفته و با ایجاد امنیت نظر مساعد سرمایه‌گذاران را به این شهر جلب کردم.

شهردار سابق رشت به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی طی حضور یازده‌ماهه‌اش در جایگاه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۳۱ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در رشت منعقدشده و از این تعداد تشریفات مربوط به ۱۸ تفاهم‌نامه انجام و‌ در روز گذشته نخستین قرارداد در راستای اجرای فیبر نوری در رشت منعقد شد.

نصرتی با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات در سایه همراهی اعضای شورا انجام‌شده است خاطرنشان کرد: اقداماتی که در حوزه زباله‌سوز، تراموا، بلوار ۹۰ متری، طرح تفصیلی، اتاق شکوفایی و غیره طی این مدت در شهرداری رشت انجام شد با حمایت و همدلی اعضای شورا تحقق پیدا کرد.

وی به صدور پروانه بهره‌برداری برای کارخانه آسفالت رشت پس از ۳۷ سال انتظار اشاره کرد و گفت: ساختار شهرداری رشت در حال حاضر کاملاً منطبق بر شرایط کشور بوده و شهرداری رشت مدیران خوب، باتجربه و متخصصی در اختیار دارد.

شهردار سابق رشت با اشاره به اینکه نسبت به شهروندان رشت متعهد هستم بیان کرد: یقیناً در هر جایگاهی که مشغول به فعالیت باشم نسبت به رشت و شهروندان رشتی تعصب‌دارم و در راستای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار