کد خبر : 12784
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396- 50: 18

استفاده ابزاری از دختران و تجاوز به عنف در یکی از کوچه‌ های کنار ستاد روحانی در رشت + جزئیات

استفاده ابزاری از دختران و تجاوز به عنف در یکی از کوچه‌ های کنار ستاد روحانی در رشت + جزئیات

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: در کوچه‌های جنبی یکی از ستادهای انتخاباتی روحانی مورد پشتیبانی نماینده مردم رشت در مجلس به نوجوانی تجاوز به عنف شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت‌وگویی به یک مورد تجاوز به عنف در ستاد روحانی که شب گذشته اتفاق افتاد اشاره و یکی از نگرانی‌های ویژه در عرصه انتخابات را به فراموشی سپردن رعایت موازین اخلاقی دانست و اظهار کرد: به‌ویژه افرادی که پول، قدرت و ثروت در دست آنهاست احساس می‌کنند به دلیل اینکه دولت مستقر هستند در رابطه با رعایت موازین قانونی می‌توانند از یک نوع تبعیضی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: با کمال تأسف در حوزه تبلیغات انتخاباتی ستادهای حامی دولت مستقر بسیاری از موازین اخلاقی را زیر پا گذاشته و هیچ اعتنایی به نصیحت و خیر خواهان جامعه نمی‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان به توهین و بی‌حرمتی در ستاد انتخاباتی روحانی به امام رضا(ع) در ایلام اشاره کرد و افزود: رئیس دولت که یک روحانی است از موضوع مذکور اظهار برائت نکرده و از طرفی به یک جنگ روانی که آن نیز غیر اخلاقی است در بسیاری از روستاها مبنی بر اینکه اگر به این دولت رأی ندهید به دلیل اینکه ریاست جمهوری در ایران هشت ساله است امکانات و تسهیلات برای روستایی که آرای رأی آن نسبت به دولت مستقر کاهش داشته باشد کم می‌شود، راه انداخته است.

مهدوی با بیان اینکه امر مذکور به طور کامل عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی است، تصریح کرد: در تداوم فشار افکار عمومی برای دولت مستقر که فعالیت‌های انجام شده در حوزه اقتصاد، معیشت، تولید و اشتغال را بیان کند، پاسخ قانع کننده‌ای برای ملت وجود ندارد و کارنامه دولت کنونی در این زمینه قابل دفاع نیست.

*استفاده ابزاری از دختران در ستاد انتخاباتی روحانی

وی از شدت تخلف‌های غیر قانونی و غیر اخلاقی در حوزه تبلیغات انتخاباتی خبر داد و بیان کرد: از دختران جوان در ستاد انتخاباتی دولت مستقر و حامیان آن استفاده ابزاری می‌شود و مشخص نیست بودجه توزیع گل، شیرینی، بستنی و هدایا از کدام بخش از منابع ثروت و قدرت تامین شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: به جای پاسخگویی به پرسش‌های جدی مردم در حوزه کارآمدی مدیران اجرایی در فضای اشتغال و مبارزه با تبعیض و فساد و همچنین روش برخورد دولتمردان با اختلاس‌های ۱۲ هزار میلیارد تومانی، به استخدام دختران و پسران جوان در خیابان‌های شهر پرداخته شده و به جای اینکه در ستادهای انتخاباتی به معرفی شاخص‌های قوت نامزدهای خود بپردازند مشاهده شده است در ستاد انتخاباتی دولت مستقر با حمایت خلاف قانونی مسؤولان مربوطه به خواهش و التماس از مردم کوچه و بازار افتادند، به فلانی رأی ندهید.

مهدوی متذکر شد: اگر در روزهای آینده علما و بزرگان مانند آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله سید محمدتقی رودباری و … ورود نکنند شاهد بروز صحنه‌های غیر اخلاقی می‌شویم و نمونه آن متأسفانه شب گذشته در یکی از ستادهای انتخاباتی مورد پشتیبانی نماینده مجلس که مدعی حنجره مردم بوده، اتفاق افتاده است.

*تجاوز به عنف در کوچه‌های جنبی ستاد روحانی در رشت

وی ادامه داد: با کمال تأسف جوانی که با دستبند سبز و بنفش به تبلیغ و فعالیت در ستاد انتخاباتی دولت مستقر عمل می‌کرد در کوچه‌های جنبی این ستاد به نوجوانی تعرض کرده و تجاوز به عنف شده است.

مهدوی یادآور شد: اگر ناله‌های آن نوجوان نبود خدا می‌دانست شهری که حامد کوچک‌زاده‌ها و سیرت‌نیاها جان خود را برای امنیت مردم فدا کردند در سایه قدرت‌طلبی بعضی‌ها اخلاق و حقوق انسانی به‌راحتی زیر پا گذاشته می‌شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: از مجموعه افرادی که سندهای ۲۰۳۰ را بدون اجازه و بی‌خبر از بسیاری مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دستور ابلاغ به آموزش و پرورش می‌دهند که در آن اشاعه فرهنگ همجنس‌بازی و ترویج اخلاق جنسی نامشروع برای کودکان بالای چهار سال وجود دارد و حتی کتاب ترجمه می‌کنند، بیش از این انتظاری نیست.

مهدوی در پایان تصریح کرد: مردم آگاه باشند ستادهایی که با ابزار سوء اخلاقی با پشتوانه‌های مالی بسیار مجهول‌المالک برای جلب آرای مردم به دستاویز غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی متوسل می‌شوند، در پای صندوق‌های رأی پاسخی مناسب دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار