کد خبر : 11574
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396- 54: 10

استفاده انتخاباتی از بیت‌المال توسط شهرداری رشت برای تبلیغات یک کاندیدای خاص!

استفاده انتخاباتی از بیت‌المال توسط شهرداری رشت برای تبلیغات یک کاندیدای خاص!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: کسی اجازه ندارد از بیت‌المال شهرداری رشت به نفع کاندیدایی استفاده کند و این امر تخلف محرز است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگویی با اعتراض نسبت به چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی یک کاندیدای انتخاباتی با هزینه شهرداری این شهر اظهار کرد: در تقویم رومیزی چاپ شده از سوی شهرداری که با لوگوی شورای اسلامی و شهرداری و با هزینه شهرداری و تیراژ دوهزار جلد ۳۴ صفحه‌ای برای سال ۹۶ چاپ و توزیع شده نام یکی از کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهر رشت درج شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از بیت‌المال برای برنامه‌های انتخاباتی و چنین اقدام‌هایی تخلف محرز است تصریح کرد: این امر تخلف محرز شهرداری با استفاده از بیت‌المال برای تبلیغ فردی خاص در زمان ممنوعیت تبلیغات است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این موضوع را کتباً به رئیس شورای شهر رشت اطلاع داده شده است، تصریح کرد: تقاضای رسیدگی و برطرف کردن چنین تخلفاتی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای فعلی شورای شهر رشت همچنان منتخبان مردم هستند و نباید اجازه چنین تخلفات و سواستفاده‌هایی را از بیت‌المال دهند و ضمن اینکه قانونگذار زمان تبلیغات را نیز مشخص کرده و هیچ فرد یا افرادی اجازه ندارند برخلاف قانون اقدام و عمل کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار