کد خبر : 23666
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396- 58: 11

استفاده شخصی مدیران از ماشین‌های دولتی نوعی سهل‌انگاری در اموال عمومی است

استفاده شخصی مدیران از ماشین‌های دولتی نوعی سهل‌انگاری در اموال عمومی است

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به گلایه رئیس پلیس شهرستان رشت مبنی بر پارک غیرمجاز ماشین‌های دولتی گفت: استفاده شخصی مدیران از ماشین‌های دولتی نوعی سهل‌انگاری در اموال عمومی است و ما از برخورد قانونی با این مسئله استقبال می‌کنیم.

به گزارش گیلانستان، محمد احمدی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رشت با اعلام آمادگی شهرستان در پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند تا امکاناتی را که نیروی انتظامی جهت ایجاد امنیت طلب می‌کند در اختیار آنان قرار دهد.

وی با بیان اینکه هدف ستاد تسهیلات نوروزی خدمت‌رسانی به مردم است افزود: همه دستگاه‌ها باید مراقب باشند تا در انجام خدمات تداخل ایجاد نشود بلکه باید دستگاه‌ها تعامل با دستگاه‌ها را سرلوحه خدمت‌رسانی خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان رشت با اذعان به اینکه تعامل به رسیدن با یکدیگر منتج به احترام متقابل می‌شود بیان کرد: رسیدن به نقطه مشترک با اصناف بسیار حائز اهمیت است.

 احمدی با بیان اینکه باید محیطی همراه با آرامش و شادابی برای مهمانان نوروزی محیا کنیم اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تمام کنده‌کاری‌ها قطع شود تا موجبات آسایش مردم برهم نخورد.

وی با اشاره به گلایه رئیس پلیس شهرستان رشت مبنی بر پارک غیرمجاز ماشین‌های دولتی گفت: استفاده شخصی مدیران از ماشین‌های دولتی نوعی سهل‌انگاری در اموال عمومی است و ما از برخورد قانونی با این مسئله استقبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با  اذعان به اینکه چادر زدن در پارک علاوه بر مسئله ایمنی، منظره‌ای زشت را در شهر ترسیم می‌کند بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا در لحظه تحویل سال  بسیار شایسته و ارزشمند است لذا می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه در این خصوص آمادگی داشته باشند.

احمدی با اشاره به نقش سازمان میراث فرهنگی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات استان به مسافران نوروزی افزود: بسیاری از مسافران تنها در سفر فرصت مطالعه دارند که می‌توانیم با تبلیغ فرهنگ و اماکن گیلانی در شناساندن استان گیلان پویا باشیم. / فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار