کد خبر : 6630
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395- 14: 15

استقامت و ایستادگی ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است

استقامت و ایستادگی ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان گیلان با بیان اینکه دشمن امروز به درستی به قدرت و اراده ایران اسلامی پی برده است تاکید کردند: استقامت و ایستادگی ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است

حجت السلام والمسلمین مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود با اشاره به اینکه تقوا و پرهیزگاری لازمه رسیدن به سعادت است اظهار داشت: حرکت جمعی مردم ایران اسلامی به سوی راهپیمایی اربعیننشان از ارادت ایران اسلامی اهل بیت است.

امام جمعه لنگرود حرکت عظیم  مردم در حماسه اربعین را موجب بقای جامعه اسلامی در دنیا دانست و افزود: حماسه مذکور سرمایه ارزشمندی ست که دشمن از آن به شدت حراس دارد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته  از قیام عاشورا است تصریح کرد: جوانان و شهدای ایران اسلامی مکتب عاشورایی و قیام امام حسین(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار داده و شهادت را از امام حسین آموخته اند.

امام جمعه لنگرود با اشاره به  دشمنی های آمریکا علیه ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: استقامت و ایستادگی ملت ایران در طول تاریخ به ویژه در دوران تحریم دشمن را به زانو در آورده است.

صدیق آمریکا را پرورش دهنده تروریست در جهان است عنوان کرد و افزود: امروز در نظام کنونی و جامعه آمریکا آشفتگی  و به هم ریختگی بیداد می‌کند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون هر روز از قدرت پوشالی این کشور کاسته می‌شود.

امام جمعه لنگرود در خصوص مسایل و مشکلات موجود در شهرستان خطاب به برخی  افراد گفت: باید در راستای سازندگی و تلاش مضاعف  روز به روز گوی سبقت را از دیگر شهر ها بگیریم.

  امام جمعه موقت املش: ملت ایران در مجلس شورای اسلامی حامی فتنه و فتنه گران را نمی‌خواهند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی ظهر امروز در خطبه های نماز  جمعه این هفته املش با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در مجلس نماینده ای همچون مدرس می‌خواهد و نه حامی فتنه و فتنه گر اظهار داشت: متأسفانه عده ای افراد بی بصیرت در گوشه و کنار درباره فتنه سال ۸۸ حرف های شرم آور از روی کج فهمی می‌زنند.

امام جمعه موقت املش با اشاره به سخنان  یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اینکه ارائه این سخنان نشانه کج فهمی افراد است افزود:عده ای افراد فریب خورده با ایجاد فتنه ای بزرگ در سال ۸۸  با به آتش کشیدن مسجد و بی حرمتی به مقدسات و حمله به سوگواران و عزاداران عاشورای حسینی قلب مبارک امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران را به درد آوردند.

وی با ابراز اینکه  امروز حمایت و دفاه از  فتنه گران بی خردی و خیانت است تصریح کرد: فتنه گران در سال ۸۸ زمینه سوء استفاده ضد انقلاب و دخالت بی جای بیگانگان و خوشحالی دشمنان را فراهم کردند و باعث ضرر و زیان فراوان به کشور و مردم شدند.

احمدی با اشاره آسیب وارد آمده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران فتنه خاطرنشان کرد: حمایت نماینده گیلان در مجلس شوای اسلامی از فتنه گران جای تأسف دارد.

امام جمعه موقت  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه انقلاب ما از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نه خوشحال است و نه نگران اعلام کرد: مردم آمریکا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری یک نه بزرگ به سیاستمداران جنایتکار آمریکا گفتند و دو نامزد ریاست جمهوری هم در زمان تبلیغات خویش ماهیت واقعی نظام فاسد حاکم بر آمریکا را بر ملا کردند.

وی با اشاره به پنجم آذر روز  تاریخی صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بسیج مستضعفین تصریح کرد:   افتخارات و دستاوردهای بسیج در اوایل پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی برکسی پوشیده نیست و هم اکنون در مبارزه با جنگ نرم دشمن بهترین مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه چابکسر:بیداری اسلامی یکی از نشانه های انقلاب اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابکسر،حجت الاسلام والمسلمین محمود کشاورز ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته چابکسر با اشاره به اینکه انسان های باتقوا جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند اظهار داشت:تقوا انسان را به رفع ترین مقام سعادت می رساند.

امام جمعه چابکسر با تاکید بر حماسه اربعین امسال افزود:حماسه شور و اشایاق حسینی در ایام اربعین همانند یک سرمایه نظام برای نظام است.

وی انگیزه و ارادت جهان اسلام نسبت به سرور سالار شهیدان و ولایت  را موجب وحشت دشمن ئانست و خاطرنشان کرد:  امروز عشق و شور حسینی تملمی معادلات جهان را به هم ریخته است.

کشاورز با اشاره  پلیدی های  آمریکا و به خاک خون کشاندن مردم بی دفاع در عزاداری ها بیان کرد: بیداری اسلامی یکی از نشانه های انقلاب اسلامی در جهان است  و این امر جهان استکبار را به وحشت انداخته است.

 

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار