کد خبر : 60310
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399- 02: 17

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان:

استقرار گروه‌های جهادی امربه‌معروف در ۷ محله محروم رشت

استقرار گروه‌های جهادی امربه‌معروف در ۷ محله محروم رشت

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر اینکه زیبنده نیست مناطقی در فاصله کمتر از دو کیلومتر از مرکز رشت در محرومیت غرق باشد، گفت: گروه‌های جهادی امربه‌معروف با تخصص‌های عمران، سلامت و حقوقی در هفت محله محروم رشت مستقر شدند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد سرافراز صبح امروز در دیدار با مدیران محلات محروم کلان‌شهر رشت اظهار کرد: گروه‌های جهادی امربه‌معروف در محلات محروم و کمتر توسعه‌یافته رشت مستقرشده‌اند و حامی شهروندان ساکن در نقاط محروم هستند.

وی با تأکید بر اینکه زیبنده نیست مناطقی در فاصله کمتر از دو کیلومتر از مرکز رشت در محرومیت غرق باشد، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولان برای ما ارجحیت دارد و هدفمان در این مسیر تسریع در جبران عقب‌ماندگی‌های گیلان است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه ستاد فعالیت اجرایی برای امرونهی ندارد، گفت: ستاد با کمک نخبگان و خواص جامعه گروه‌های جهادی تخصصی مطالبه گری را تشکیل داده و مجوز این گروه‌ها در کمتر از ۲۱ روز صادر می‌شود.

سرافراز با اشاره به همکاری رسانه‌ها با ستاد امربه‌معروف گیلان بیان کرد: رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی رکن مطالبه گری اجتماعی و نمایندگان صادق مردم در امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولان هستند.

وی با بیان اینکه موضوع نسق‌سازی و صدور پروانه برای اراضی نسق به‌صورت ویژه توسط گروه جهادی امربه‌معروف شهید چمران رشت در حال پیگیری است، گفت: پشتیبان مردم مظلوم گیلان در دفاع از حقوق عامه و مطالباتشان در مسیر پیشرفت و تعالی استان هستیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار