کد خبر : 40365
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398- 31: 17

همزمان با عید سعید قربان صورت می گیرد؛

استقرار ۱۰۰پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات نیکوکاران گیلانی

استقرار ۱۰۰پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات نیکوکاران گیلانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان از استقرار ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات نیکوکاران این استان همزمان با عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش گیلانستان محمدرضا جوادزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن عید سعید و سنت قربانی کردن، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر جمع‌آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم و توزیع آن بین نیازمندان، نذورات نقدی نیکوکاران و خیران را نیز دریافت می‌کند.

وی با اشاره به برپایی ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات و قربانی نیکوکاران، افزود: این پایگاه‌ها در مصلاها، میدان‌های اصلی شهرستان‌ها، دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مستقر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت ۸۰ مرکز نیکوکاری در استان، گفت: افزود: پایگاه‌های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله‌ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازمندان همان محله است.

وی تصریح کرد: ایتام وزنان سرپرست خانوار و همچنین مددجویان مبتلا به سوءتغذیه در اولویت دریافت نذورات قربانی امسال قرار دارند.

جواد زاده ادامه داد: شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهدای کنند و یا نذورات خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت واریز کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار