کد خبر : 88946
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401- 45: 10

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف گیلان

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان گفت: در هیچکدام از حوزه های حمل و نقلی افزایش قیمت بلیت را نخواهیم داشت.

به گزارش گیلانستان، هادی رحمانی شامگاه شنبه در گفتگو ویژه خبری شبکه باران اظهار کرد: پیش فروش بلیت ویژه نوروز در چهار بخش ریلی، جاده‌ای، هوایی و بندری در گیلان از ابتدای اسفند آغاز شده است.

 

وی از فروش هوشمند بلیت‌های نوروزی در گیلان خبر داد و افزود: تسهیل در روند خرید بلیط به صورت مجازی و حضوری در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه تغییری در قیمت بلیت‌های نوروزی ایجاد نمی‌شود، گفت: در هیچکدام از بخش‌های حمل و نقلی افزایش قیمت در بلیت اتفاق نمی‌افتد.

 

رحمانی با تاکید بر فراهم سازی مقدمات پذیرایی از مسافران نوروزی در گیلان، بیان کرد: تمام زیرساخت‌ها برای پذیرش و استقبال گرم از مهمانان و مسافران نوروزی در گیلان فراهم است.

 

ظرفیت بیش از ۴۱ هزار صندلی در سفرهای ریلی

 

وی با اشاره به ظرفیت بیش از ۴۱ هزار صندلی در سفرهای ریلی افزود: خط ریلی رشت -تهران و رشت – مشهد در گیلان فعال هستند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آمادگی کامل خطوط هوایی استان در پذیرش و جا به جایی مسافر بیان کرد: هیچ گونه مشکل در پیش فروش بلیت‌های هوایی وجود ندارد.

 

رحمانی از رصد هوشمند رفتار رانندگان در محورهای گیلان خبر داد و اضافه کرد: با سامانه هوشمند حمل و نقلی عملکرد و رفتار رانندگان را مورد سنجش قرار می‌دهیم و در این راستا با افراد خطرآفرین جاده‌ای برخورد جدی می‌شود.

 

وی ادامه داد: مجتمع‌های بین راهی، ادارات و راهدارخانه‌ها برای ارتقای سطح کیفی خدمات نوروزی پای کار هستند.

 

اکیپ‌های راهداری در حال بازسازی محور رانشی ماسوله هستند

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از فعالیت ۱۴۸ شرکت حمل و نقلی جاده‌ای در استان خبر داد و گفت: کلیه شرکت‌های ذینفع ملزم به ارائه خدمات مطلوب و اثر بخش هستند.

 

وی با اشاره به استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف گیلان افزود: تمام نقاط حادثه خیز گیلان شناسایی شده و نسبت به اصلاح این نقاط اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه نورپردازی محورهای استان انجام شده است، گفت: برقراری امنیت در محورهای جاده‌ای گیلان در دستور کار قرار است.

 

رحمانی با اشاره به سهم ۱۷ درصدی راه‌های برون شهری در گیلان، بیان کرد: بخش اعظمی از محورهای گیلان در مناطق روستایی واقع شدند و خدمات رسانی در این مناطق بسیار سخت است.

 

وی با اشاره محور رانشی ماسوله، افزود: اکیپ‌های راهداری در حال مرمت و بازسازی محور ماسوله هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار