کد خبر : 71689
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400- 47: 6

استمداد تعدادی از نانوایان رشتی از رئیس شورای اسلامی شهر رشت

استمداد تعدادی از نانوایان رشتی از رئیس شورای اسلامی شهر رشت

تعدادی از نانوایان رشت در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر رشت از وی برای رایزنی با دیگر مقامات استانی به منظور رفع مشکلات این صنف استمداد طلبی کردند.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با تعدادی از نانوایان در ساختمان شورا با اشاره به اینکه قوت غالب مردم نان است اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تورم حاکم بر جامعه و افزایش قیمت برنج ، مردم رشت که تولید محصول برنج یکی از فعالیت برخی از آنان محسوب می شود بیشتر وعده های غذایی خود را با نان تامین می کنند.

وی با بیان اینکه کیفیت نامطلوب نان در برخی از نانوایی ها یکی از گلایه شهروندان است افزود:  همه ما در این شهر زندگی می کنیم و برخی از نانوایان بسیار منصف و در تولید نان به کیفیت بسیار توجه دارند اما متاسفانه تعدادی از افراد نیز در این صنف نسبت به کیفیت نان تولیدی بی توجه و موجب گلایه ساکنین برخی از محلات رشت شده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به حمایت از صنف نانوایان توسط دستگاه های مربوطه تاکید کرد و افزود: یقینا در کنار حمایت ، باید نظارت نیز وجود داشته باشد و رضایتمندی مردم در تمام امور باید سرلوحه باشد.

کارگرنیا با بیان اینکه درآمد نانوایان در قبال تحمل مشقت کارشان بسیار ناچیز است گفت: تامین آرد مناسب برای نانوایان بسیار حائز اهمیت است و یقینا با تحقق این مهم کیفیت نان تولیدی نیز افزایش پیدا می کند‌.

انتهای پیام/برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار