کد خبر : 20394
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396- 53: 9

استکبار طراحی سنگینی برای مقابله با انقلاب اسلامی کرده است/شهید بابک نوری یک شبه ره صدساله را طی کرد/ عده‌ای هنوز نمی‌فهمند دشمن با چه چیز درگیر است

استکبار طراحی سنگینی برای مقابله با انقلاب اسلامی کرده است/شهید بابک نوری یک شبه ره صدساله را طی کرد/ عده‌ای هنوز نمی‌فهمند دشمن با چه چیز درگیر است

وزیر سابق اطلاعات در رشت با اشاره بر اینکه استکبار از مقاومت شیعه وحشت دارد گفت: امروز استکبار طراحی سنگینی برای مقابله با انقلاب اسلامی کرده است، باید دشمن را به چشم دشمن نگاه کرد و غافل نشد.

به گزارش گیلانستان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی امشب در نخستین یادواره شهدای رسانه گیلان و دومین سالگرد شهادت سید اسماعیل سیرت نیا در مهدیه رشت اظهار کرد: حلول ماه ربیع‌الاول که ماه سرور و شادی اهل‌بیت عصمت و طهارت است را تبریک می‌گویم.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره بر جایگاه و منزلت شهدا گفت: خداوند شهدا را در جایگاهی معرفی می‌کند تا راه و مسیری که انتخاب کرده‌اند را به‌خوبی اداره کنند.

وی با اشاره بر آیه شریفه “ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون” بیان کرد: آنچه قابل‌توجه است این است که این احیا یعنی مدیریت شهدا، گرچه شهید ظاهر نیست اما این راهی را که هموار کرده است برای ما مدیریت می‌کند.

مصلحی روح پرفتوح شهید را فعال‌تر از برخی از زندگان دانست و افزود: شهدا ره صدساله را یک‌شبه طی کردند، همین دیروز در شهر رشت جوان‌ترین شهید مدافع حرم تشییع شد که خصوصیات شخصی وی بسیار قابل‌تأمل است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به توطئه‌های هرروزه دشمن تصریح کرد: ما با پرداخت هزینه‌های بسیار تمام توطئه‌های دشمنان خود را خنثی کردیم در دوران جنگ تحمیلی نیز جانبازان هزینه‌های گزاف مقاومت هشت‌ساله ما هستند که در مقابل عزت و افتخار آفریدند.

مصلحی بابیان اینکه شهدا در راه مبارزه با نفس جایگاه والایی دارند گفت: شهید نوری در دوران سربازی اصرار داشت که به سوریه برود اما به او اجازه نمی‌دادند اما بالاخره دو ماه بعد از اتمام دوره سربازی به آرزویش رسید و روانه سوریه شد.

وزیر سابق اطلاعات شهادت راه مدیریت جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جمعیت ۲۵ میلیونی زائرین در ایام اربعین توسط روح همین شهدا مدیریت می‌شود.

وی بابیان اینکه دو هزار آیه قرآن مبین اتفاقات تاریخی است گفت: اهمیت تاریخ ازآن‌جهت است تا اولاً اتفاقات تاریخی را تحلیل کنیم تا حقیقت قیام سیدالشهدا را دریابیم.

مصلحی بابیان اینکه ۷۰۰ آیه قرآن در خصوص توطئه‌های یهود و بنی‌اسرائیل است افزود: قرآن صراحتاً صهیونیست را به ما می‌شناساند، دلیل قیام امام حسین (ع) نیز مقابله با صهیونیست است.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت اظهار کرد: عده‌ای عمار انقلاب بودند اما امروز آن افراد مایه عبرت ما هستند چراکه به اضمحلال گرفتارشده‌اند.

وی با واکاوی شخصیت زبیر پس از رحلت پیامبر (ص) گفت: تنها کسی که وقتی همه به علی ابن ابی‌طالب (ع) پشت کردند در دفاع از علی (ع) شمشیر کشید و او را حق خواند زبیر بود؛ زبیر کسی است که در شب شهادت حضرت زهرا (س) برای شرکت در تشییع‌جنازه حضرت دعوت شد.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه پس از ۲۵ سال شخصیت زبیر به‌کلی تغییر کرد بیان کرد: آن‌قدر از بیت‌المال در حلقوم زبیر ریختند که نخستین کسی که در فتنه جمل در مقابل امیر المؤمنان (ع) ایستاد نیز زبیر بود.

وی بابیان اینکه جنگ حق و باطل اکنون نیز ادامه دارد گفت: عده‌ای هنوز نمی‌فهمند دشمن با چه چیز درگیر است و برای چه توطئه می‌کند، دشمن انقلاب را نشانه گرفته است و تنها راه مقابله مقاومت است.

مصلحی تصریح کرد: آل سعود ۴۰ میلیارد دلار در اختیار اردن قرار داد تا نیروهای داعش و مجموعه تکفیری با آموزش‌هایی که مستشاران آمریکایی در اردن به آن‌ها می‌دادند در عراق و سوریه علیه بی‌گناهان به کار ببندند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تعیین زمان نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده از سوی رهبر انقلاب گفت: این مسیر هزینه دارد و هزینه آن شهدای مدافع حرم، امثال سیرت‌نیا و شهدای رسانه هستند.

وی با اشاره بر اینکه استکبار از مقاومت شیعه وحشت دارد خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومتی توسعه پیدا کرده است، حتی برادران افغانی ما دستگاه‌های مقاومت به راه انداخته‌اند و این مدیریت شهداست.

مصلحی هدف قرآن از بیان وقایع تاریخی را به حرکت درآوردن احساسات دانست و افزود: برادران رسانه‌ای با نشان دادن راهپیمایی اربعین لرزه بر اندام شبکه‌های آمریکایی و اروپایی معاند افکندند‌.

وزیر سابق اطلاعات جمعیت عظیم راهپیمایان اربعین را بزرگ‌ترین تهدید برای دشمنان قلمداد کرد و گفت: امروز استکبار طراحی سنگینی برای مقابله با انقلاب اسلامی کرده است، باید دشمن را به چشم دشمن نگاه کرد و غافل نشد.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات برجام‌ اظهار کرد: ایشان گفته بودند، در مذاکرات باید دقت کنیم که طرف مقابل ما دشمن است، اما متأسفانه تیم مذاکره‌کننده به وعده‌های پوچ دشمن دل‌خوش کرد.

مصلحی بسیج را درخت تنومندی برای انقلاب دانست و افزود: در زمانی که برخی به وظایف خود عمل نمی‌کنند بسیج با هدایت سپاه در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه عربده‌کشی آمریکا نباید ملت را از مسیر دور کند گفت: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد در هیچ‌کدام از کشورهای همسایه دیده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ‌تنها کسی که می‌توانست پرونده داعش را ببندد، سردار سلیمانی است، بیان کرد: شهید سیرت نیا عشق و علاقه خاصی به حضرت زهرا (س) داشت، شهدا این عشق و علاقه را به جان خریدند و با همه وجود از خاک و اعتقاد شیعه دفاع کردند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار