کد خبر : 59201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399- 34: 11

انتقاد نماینده تالش از وزیر شهرسازی:

اسلامی به جای بازدید از مناطق سیل زده تالش در یک همایش غیرضروری گیلان شرکت کرد/ سوالم را به صحن می‌آورم

اسلامی به جای بازدید از مناطق سیل زده تالش در یک همایش غیرضروری گیلان شرکت کرد/ سوالم را به صحن می‌آورم

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: با توجه به عملکرد ضعیف دولت و وزیر راه و شهرسازی در بهبود و بازسازی مناطق سیل زده تالش، سوالم از وزیر راه و شهرسازی را به صحن علنی مجلس می آورم تا آقای وزیر پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشد.

به گزارش گیلانستان، حسن محمدیاری  با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در رسیدگی به مناطق سیل زده تالش، گفت: از وقوع سیل ویرانگر منطقه تالش حدود دو ماه می گذرد، حال اخیرا من سوالی را از وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد این وزارتخانه طرح کردم و وزیر مربوطه در نشست کمیسیون عمران وعده داد که در اسرع وقت از مناطق سیل زده تالش بازدید کند.

سیل

وزیر راه به جای بازدید از مناطق سیل زده تالش در یک همایش غیرضروری در استان گیلان شرکت کرده است

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه با گذشت چندین هفته از وعده وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از مناطق سیل زده، هنوز این اقدام صورت نگرفته است، حال خبر رسیده که اسلامی وزیر راه امروز برای حضور در یک همایش غیرضروری به استان گیلان سفر کرده، اما متأسفانه هیچ اقدامی برای بازدید از مناطق سیل زده صورت نداده است.

میزان تخریب و خسارات سیل اخیر تالش حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است

وی با بیان اینکه مجلس بی توجهی وزیر راه و شهرسازی به منطقه سیل زده تالش را بر نمی تابد، افزود: میزان تخریب و خسارات سیل اخیر تالش حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و سازمان برنامه و بودجه تنها ردیف اعتباری ۵ میلیارد تومانی را برای این مسئله در نظر گرفته، از این رو متأسفانه برای رفع مشکلات و خسارات از ظرفیت های استان و ملی بهره گرفته نشده است.

سوالم از وزیر راه و شهرسازی را به صحن علنی مجلس می آورم

محمدیاری ادامه داد: با توجه به عملکرد ضعیف دولت و وزیر راه و شهرسازی در بهبود و بازسازی مناطق سیل زده تالش، سوالم از وزیر راه و شهرسازی را به صحن علنی مجلس می آورم تا آقای وزیر پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشد.

پایان پیام/خانه ملت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار