کد خبر : 2202
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394- 57: 22

اسلام هیچ نسبتی با تروریسم ندارد/ رهبری چراغ هدایتگری جوانان غربی

اسلام هیچ نسبتی با تروریسم ندارد/ رهبری چراغ هدایتگری جوانان غربی

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان نامه مقام معظم رهبری را چراغ هدایتگری جوانان غربی عنوان کرد و گفت: اسلام هیچ نسبتی با تروریسم ندارد.

به گزارش درگیلان، سردار نظرعلی علیزاده با اشاره به نامه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری در این برهه از زمان مانند چراغی هدایتگر می‌تواند اذهان عمومی نسل کنونی را به طرف حقیقت رهنمون کرده و سنگ بنای محکمی برای برقراری تعامل آنها با مسلمانان بر مبنای حقیقت باشد.

وی ادامه داد: برخی با گمان ضربه زدن به اسلام از طریق حوادث تروریستی در فرانسه می‌خواستند بین قلب‌های پاک در دنیا فاصله ایجاد کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقدامی به‌موقع تمام نقشه‌های اسلام‌ستیزان را خنثی کرد.

علیزاده افزود: آنچه در دنیای امروز با نام گروه‌های تروریستی در قامت مذهب اسلام انجام می‌شود زائیده تفکر معیوب قدرت‌های بزرگ غربی است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به سیاست‌های دوگانه غرب در قبال تروریسم، بیان کرد: دنیای اسلام نخستین قربانی تفکرات و اعمال تروریستی در دنیا است و در نامه مقام معظم رهبری تاکید شده، اسلام و مسلمانان بیشترین ضربه را از حامیان غربی تروریسم دریافت کردند.

وی تصریح کرد: نگارش و ارسال نامه مقام معظم رهبری در شرایط کنونی و راه‌اندازی کمپین‌های مختلف برای گسترش آن در دنیا حکایت از ذهن‌های تشنه شنیدن سخنان منطبق با سیرت پاک دارد.

علیزاده یکی از محورهای مهم نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان کشورهای غربی را چاره‌اندیشی برای آینده‌ای با امنیت بیشتر و اصلاح اندیشه خشونت‌زای غربی عنوان کرد و گفت: مسئولان غربی تروریسم را به خوب و بد تقسیم کردند و آن‌چه در سوریه، فلسطین، لبنان و … شاهد هستیم تروریسم خوب و اتفاق افتاده در فرانسه را تروریسم بد می‌دانند و برای آن اشک می‌ریزند و این امر نشان‌دهنده تضاد فاحش فکری و عملی آنهاست.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه امنیت را نمی‌توان تنها برای خود خواست و آن را برای مردم بی‌گناه دیگر کشورها لازم ندانست، خاطرنشان کرد: در گام نخست باید اندیشه تروریسم خوب و بد در مسئله امنیت دنیا اصلاح شود زیرا ریشه بسیاری از خشونت‌ها در این تفکر بدون منطق است.

وی یادآور شد: تمام دنیا باید بداند آن‌چه امروز با نام اسلام در قالب داعش، طالبان، القاعده و … ایجاد شده، هیچ نسبتی با اسلام واقعی ندارد و مدعیان دروغین آزادی، صلح و امنیت در دنیا تغذیه فکری و مالی این گروه‌ها را به عهده دارند.

علیزاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ظلم ویژگی برگشت‌پذیری دارد و سران ایجادکننده این تفکر بدانند روزی اندیشه ظالمانه به آنها بر می‌گردد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی مبنی بر پی‌ریزی بنیان‌های تعامل صحیح و شرافتمندانه با جهان اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام و مسلمانان همواره آمادگی کامل برای رسیدن به اهداف مذکور را دارند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار