کد خبر : 15686
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

اسم بنده در لیست ترورها بوده است/ هرچه دلشان خواست در سایتها به بنده گفتند/ تشکر از موسوی روزان و حاجی پور

اسم بنده در لیست ترورها بوده است/ هرچه دلشان خواست در سایتها به بنده گفتند/ تشکر از موسوی روزان و حاجی پور

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: از آقایان موسوی روزان و حاجی پور بابت یاریشان به ما در دقیقه 90 که منجر به استیضاح شهردار سابق رشت شده تشکر می کنم.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی صبح امروز در جلسه صد و نود و ششم شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در شهرداری رشت چپاول‌ها انجام‌شده است اظهار کرد: عده ای حرفهای 3 سال گذشته مرا امروز می زنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شهردار سابق رشت اخیرا در سایتها از جانفشانی های رزمندگان و شهدا و مدافعین حرم بسیار تعریف نموده و بعد گفته که بعضی ها در داخل کشور همانند داعش رفتار کردند و فلان خانم ریاضی دان ناچار شده به خارج کشور برود و در همانجا نیز درگذشت. بنده به صراحت می گویم که هم اسم بنده در لیست ترورها بوده است و هم از اول جنگ با سرداران شهیدی همچون بیگلو و املاکی بودم و اخیرا مدافع حرم نیز شده ام اما به من رحم نکردند و هرچه دلشان می خواست در سایتها به بنده گفتند.

باقری با اشاره به عدم جمع‌آوری شهرنت‌های بانک شهر تصریح کرد: بارها شورای چهارم نسبت به شهرنت‌های فاقد مجوز در سطح رشت اعتراض کرد اما درنهایت نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی افزود: متأسفانه بیشترین حجم ورود نیروها از شهرداری‌های اردبیل و… به شهرداری رشت ورود کرده‌اند و این در حالی‌ است که فرزندان این شهر بیکار هستند و شهرداری توان پرداخت حقوق و مزایای پرسنل را ندارد.

باقری خاطرنشان کرد: از آقایان موسوی روزان و حاجی پور بابت یاریشان به ما در دقیقه 90 که منجر به استیضاح شهردار سابق رشت شده تشکر می کنم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با اشاره به انجام برخی از رفتارهای غیرسازمانی در شهرداری رشت بیان کرد: متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای مدیریت می‌شود که یکی از پرسنل شهرداری رشت در اینستاگرام خود از شورای چهارم رشت به‌عنوان شورای نادان نام می‌برد و باید با چنین رفتارهای هدف‌داری برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار