کد خبر : 11513
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

اشتغالزایی برای جوانان سنگر با حضور سرمایه گذاران در آینده‌ای نزدیک/ امتیازات شهرک صنعتی به مردم سنگر نمی رسد

اشتغالزایی برای جوانان سنگر با حضور سرمایه گذاران در آینده‌ای نزدیک/ امتیازات شهرک صنعتی به مردم سنگر نمی رسد

مدیرعامل شرکت نسیم سبز امید با بیان اینکه زمین های کشاورزی زیادی در سنگر وجود دارد که در حال کشت نیست، گفت: باید با رایزنی دستگاه های مختلف استانی مشکلات آب و امکانات کشاورزی را برای مردم حل کرد.

محمود نظرنیا در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به اینکه عدم وجود برنامه برای توسعه شهر سنگر برای مردم پذیرفتنی نیست اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سنگر عزیز و همیشه قهرمان در مجموعه توسعه شهری علی الخصوص بعد از تشکیل شوراهای شهر و روستا دارای مشکلاتی بوده که همچنان به قوت خودش باقی است.

رئیس مجمع متخصصین سنگر با بیان اینکه مسئولین بخشی از دغدغه های مردم را در سالهای گذشته سعی کردند حل نمایند، گفت: کمربندی شهر مهم ترین مشکل سنگر است که 15سال از این پروزه می گذرد ولی همچنان نمیه کاره مانده است.

مدیرعامل شرکت نسیم سبز امید با تاکید بر اینکه مسئولین ظاهرا نمی دانند بر اساس کدام برنامه و ضوابط باید شهر را اداره کنند، افزود: تا روزی که بار مسئولیت بر دوش ماست، باید به مردم پاسخگو باشیم و عملکرد اعضای فعلی شورا و شهردار را مردم باید قضاوت کنند.

کارشناس ارشد جغرافیای سیاسی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره تاکید بر مسئولیت پذیری و پاسخگویی به مردم داشتند، خاطرنشان کرد: باید به حقوق شهروندی بیشتر توجه شود و مردم اگر مطالبه گر نباشند پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی شورا و شهرداری کمک به مسائل فرهنگی و مذهبی است، گفت: در شهر سنگر تعداد هیات های مذهبی به اندازه انگشتان دست است، طبیعتا جا دارد شهرداری مبالغی را سالیانه در اختیار این هیات ها قرار دهد تا در مسیر دین و ارزشها قدم زیادی برداریم.

نظرنیا در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایفی که بر عهده شوراها گذاشته شده این است که شهرداری ها را به سمتی هدایت کنند که برای اشتغال برنامه ریزی کرده تا در حوزه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی گام های زیادی برداشته شود؛ ظرفیت خوبی در سنگر برای پروژه های اقصاد مقاومتی وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

رئیس مجمع متخصصین سنگر همچنین افزود: با سرمایه گذاران قوی هم صحبت شده که در آینده ای نزدیک برای اشتغال جوانان در سنگر برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرک صنعتی در بخش سنگر مستقر است اما امتیازاتش به مردم سنگر نمی رسد، گفت: حداقل این شرکت ها می توانند بخشی از نیروهایشان را از جوانان سنگر استفاده کنند.

نظرنیا با بیان اینکه زمین های کشاورزی زیادی در سنگر وجود دارد که در حال کشت نیست، گفت: باید با رایزنی دستگاه های مختلف استانی مشکلات آب و امکانات کشاورزی را برای مردم حل کرد.

مدیرعامل شرکت نسیم سبز امید با اشاره به اینکه دوشنبه بازار هفتگی سنگر یکی از بازارهای اصیل و سنتی گیلان به شمار می رود، افزود: بر اساس گزارشات علمی و مستند موجود، در طول ماه بالغ بر یک میلیارد تومان گردش مالی دارد و نیاز است مسئولین شهری برنامه ریزی لازم برای این موضوع انجام دهند.

وی اذعان داشت: فروشگاه های شهر معمولا ساعت 21 شب تعطیل و دربشان بسته می شود ولی از آنجاییکه سنگر در مسیر شاهراه اقتصادی گیلان قرار گرفته است، فضایی را باید فراهم کرد که نیازهای گردشگران و مسافران در طول شبانه روز برطرف شود.

نطرنیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گرایش سیاسی شما به کدام طرف بیشتر است، تصریح کرد: “آمده ایم برای مردم، دوست داریم با مردم باشیم و جناح سیاسی ما هم خود مردم است.”

وی در پایان اظهار داشت: از همه خوانندگان پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان تشکر می کنم و درخواستی از مردم سنگر دارم که برای یکبار هم که شده از ظرفیت جوانان استفاده کنند و یقین بدانند که جوانان با اعتماد شما قطعا آینده ای درخشان برای شهر رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار