کد خبر : 77012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گیلان:

اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر با اجرای ۳۳ طرح گردشگری

اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر با اجرای ۳۳ طرح گردشگری

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به موافقت با پرداخت تسهیلات به ۳۳ طرح گردشگری، گفت: با اجرای این طرح ها برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

به گزارش گیلانستان، ولی جهانی صبح سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت و پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری، اظهار کرد: این جلسه به منظور حمایت‌های تسهیلاتی اداره کل میراث فرهنگی گیلان از اجرای طرح‌های ایجاد و تکمیل تأسیسات گردشگری و صنایع‌دستی از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ برگزار شد.

وی به موافقت انجام شده برای پرداخت تسهیلات به ۱۷ طرح گردشگری اشاره کرد و افزود: با پرداخت ۶۳۰ میلیارد ریال این تعداد طرح موافقت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه همچنین با پرداخت ۴۰ میلیارد ریال به ۱۶ طرح نیز موافقت شد، ادامه داد: این طرح‌ها به منظور دریافت خدمات به بانک‌های عامل طرف قرارداد بند الف تبصره ۱۸ معرفی شدند.

جهانی با اشاره به اینکه سهمیه ادامه کل میراث فرهنگی در زمینه اشتغال زایی برای امسال محقق شده است، افزود: تسهیل امور مرتبط با سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال مؤثر و پایا در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان قرار دارد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این ۳۳ طرح برای حداقل ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار