کد خبر : 43155
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398- 42: 11

مشاور فرمانده کل ارتش در رودسر:

اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود نه با دست دادن به آمریکا و اروپا

اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود نه با دست دادن به آمریکا و اروپا

مشاور فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود نه با دست دادن به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، گفت: وجود اختلاس و فساد چهار میلیارد دلاری ازجمله مسائلی است که به اقتصاد این کشور لطمه وارد می‌کند.

به گزارش گیلانستان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر دیروز (۲۷ مهر) در مراسم یادواره شهدای محلات روستای حسن سرا از بخش مرکزی شهرستان رودسر با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: اگر نگاه به درون کشور داشته باشیم مطمئناً بر مشکلات به‌ویژه مسائل اقتصادی غلبه خواهیم کرد اما متأسفانه در این زمینه گوش شنوا ضعیف است.

وی با تأکید بر لزوم تکیه‌بر داشته‌های داخلی افزود: ما می‌توانیم با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی در همه ابعاد و اشکال، کشور را متحول کنیم و این همان موضوع مهم و جامعی بوده که رهبر معظم انقلاب همیشه بر روی آن تأکید داشته است.

مشاور فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود نه با دست دادن به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، گفت: چگونه است که می‌توانیم موشک‌های دقیق و نقطه زن بسازیم اما نمی‌توانیم صنعت خودروسازی خود را درست کنیم؟ این نشان می‌دهد که گوش شنوا وجود ندارد.

اسماعیلی با اشاره به موضوع جهاد در برابر دشمن تصریح کرد: دشمن کسی است که منافع خود را بر منافع ما ترجیح می‌دهد و ۱۷ هزار شهید روی دست این کشور می‌گذارد، آیا می‌توان با این دشمن کنار آمد و به آن اعتماد کرد؟

وی با اشاره به ایستادگی انقلاب مقابل استکبار بیان کرد: ملتی مانند جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم چهل سال تهدید و تحریم، زیر بار تهدید و زور نمی‌رود و با تمام توان در مقابل ظالمان مقاومت و ایستادگی می‌کند.

مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه ۴۰ پایگاه نظامی آمریکا و اروپا با ۱۰ هزار نیرو دورتادور کشور ما استقرار دارند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برای کمک به صنعت و رونق کشاورزی ما در منطقه نیرو اعزام نکرده‌اند بلکه آن‌ها آمده‌اند درزمانی که ملت ایران ضعیف شد به ما ضربه بزنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ما با تحریم‌ها ضعیف نمی‌شویم، افزود: اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم کسی نمی‌تواند ما را تحریم کند.

وی با بیان اینکه می‌گویند ۶۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد خواهند کرد، گفت: ما می‌گوییم شما این میزان شغل را ایجاد نکنید در عوض جلوی سرمایه‌های هرز و مشاغل هرز را بگیرید که در این صورت هم‌شغل ایجاد می‌شود و هم شرایط برای ازدواج جوانان فراهم می‌شود.

مشاور فرمانده کل ارتش با بیان اینکه باید راه‌های نفوذ و فساد را بست، افزود: وجود اختلاس و فساد چهار میلیارد دلاری ازجمله مسائلی است که به اقتصاد این کشور لطمه وارد می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه من سربازم و به شما قول می‌دهم ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی را نخواهیم دید، خاطرنشان کرد: این را قول می‌دهم و  شک نکنید و به‌زودی بینی آل سعود هم‌روی زمین مالیده خواهد شد اما رژیم صهیونیستی خیلی زودتر نابود خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری مدیر سایت ضدانقلاب آمد نیوز بیان کرد: این فرد که همه مردم و مسؤولین را در سایت‌های اجتماعی خراب کرد، دستگیر شد و نه‌تنها خودش بلکه خیلی‌ها این فکر را نمی‌کردند که روزی این فرد دستگیر خواهد شد.

مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه بالاترین پتانسیل هر کشور نیروی جوان آن کشور بوده که دارای امید و انگیزه برای کار است، تصریح کرد: وضعیت کشور ما ازنظر اقتصادی و معیشتی خوب نیست و واقعاً برای همه ما خیلی سخت است اما هستند افرادی که حقوق نجومی می‌گیرند.

وی با اشاره به رشد روزافزون انقلاب در عرصه‌های مختلف افزود: به برکت خون شهدا روزگار آمریکایی‌ها سیاه شده و دیگر نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار