کد خبر : 23088
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

اشتغال جوانان عمده‌ترین دغدغه ملت ایران است/ مسئولان به‌جای حرف‌های عوام‌گرا و دهان‌پرکن به دغدغه‌ها عمل کنند

اشتغال جوانان عمده‌ترین دغدغه ملت ایران است/ مسئولان به‌جای حرف‌های عوام‌گرا و دهان‌پرکن به دغدغه‌ها عمل کنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی ایران را در تاریخ بی‌نظیر برشمرد و از مسئولان خواست نسبت به دغدغه‌های اقتصادی مردم ازجمله جوانان توجه بیشتری کنند و از شعار صرف پروا داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری شامگاه جمعه در گفت‌وگویی با تبریک یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران در طول سال‌های پس‌ازآنقلاب همیشه قدردان روزهای ملی بوده‌اند و همچنان نیز هستند.

وی بابیان اینکه 22بهمن‌ماه به فرموده امام خمینی(ره) از یوم‌الله‌ها است افزود: 22 بهمن روز پیروزی بزرگ‌ترین انقلابی است که در تاریخ بی‌نظیر است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران گفت: در 22 بهمن سال 57 من پای درس آیت‌الله شهید سید محمدباقر صدر در عراق بودم که و وقتی ایشان پیام پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شنید، فرمود کاری را که ملت ایران انجام داده‌اند، بزرگ‌ترین آرزوی پیامبران را تحقق بخشیده‌اند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین اقدام تاریخی را رقم‌زده‌اند و این انقلاب یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای تاریخ بشریت برشمرده می‌شود تصریح کرد: وقتی ما در برهه‌هایی از زمان تحت‌فشار اجانب قرار گرفتیم و تحریم‌هایی علیه ما وضع شد ملت ایران بر اساس رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و لحظه شناسی به‌موقع درصحنه حاضر شدند و پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدهای دشمنان داده‌اند.

وی افزود: مردم با حضور به‌موقع و به‌جای خود جواب دندان‌شکنی به کسانی که امید ضربه زدن به مردم و انقلاب را دارند خواهند داد و این پاسخ محکم را ما در گذشته نیز شاهد بوده‌ایم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به ندای رهبری پاسخ خواهند گفت و به شکلی وارد میدان خواهند شد که دشمنان خود و انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کنند خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران ازجمله گیلانیان در راهپیمایی 22 بهمن نمادی از همبستگی، عدلت خواهی و دور کردن شیاطین از انقلاب خواهد بود.

آیت‌الله حسینی اشکوری تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ملت ایران این امانت را به نسل‌های آینده منتقل خواهند کرد.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور همه آحاد جامعه ازجمله گرایش‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن حائز اهمیت است چون روز 22 بهمن یک روز ملی و دفاع از عقلانیت و انسانیت است.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه مسئولین و کارگزاران نظام باید قدر مردم مظلوم و همیشه درصحنه که همه گرفتاری‌های و مشقت‌های نظام را با دستان خود باز می‌کنند را بدانند افزود: مسئولین بدانند خدمت به مردم خواست خدا و ائمه اطهار(س) است و نباید در خدمت‌رسانی به آن‌ها کوتاهی کنند.

وی گفت: دشمن از همه قوا و نیروی خود برای ضربه به انقلاب اسلامی و ملت ایران استفاده می‌کند که باید با وحدت و همبستگی و تلاش فراوان بیشتر به مردم خدمت کنند و بینی دشمنان را به خاک مالید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مسئولین نظام در حال خدمت به مردم هستند اما انتظار می‌رود خدمت به مردم و تلاش مسئولان و کارگزاران مضاعف شود خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر ما از داشتن ملت ایران هزاران بار شکر و سپاس گذاری کنیم بازهم کم است و کارگزاران نظام به‌واسطه کار فراوان باید شکر عملی از داشتن این نوع مردم به‌جای بیاورند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه مسئولین باید انتظارات به‌جا و در حد توان جوانان را برآورده کنند افزود: مسئله اقتصادی و اشتغال مردم به‌ویژه جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است و مسئولان نظام باید تلاششان برای رفع این نوع دغدغه‌ها بیش‌ازپیش شود.

وی با تصریح بر اینکه برخی از مسائلی که بعضی از مسئولان در جامعه مطرح می‌کنند از دغدغه اصلی مردم نیست و با تمام احترامی که برایشان قائلم اعلام می‌کنم که در اشتباه هستند گفت: عمده دغدغه مردم مسائل اقتصادی و پس‌ازآن دغدغه فرهنگی است که دلسوزان نظام نسبت به آن اذعان دارند.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همه ملت ایران فرزندان ما هستند و مسئولان باید همان‌گونه که انتظارات فرزندانشان را برآورده می‌کنند و جامه عمل می‌پوشانند نسبت به دغدغه‌های جوانان عمل کنند و از وعده‌های دروغ دادن و خواسته‌های غیرمعقول بپرهیزند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با اشاره به اینکه جوان‌گرایی و حمایت از جوان از خواسته اسلام، مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است اما نباید برای جلب انظار عمومی شعار بدهیم بلکه باید از خدا پروا داشت تصریح کرد: مسئولان نباید انحراف در وعده‌ها ایجاد کنند و در شعار کلی‌گویی کرده و وعده‌های سر خرمن بدهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مسئولان حرف‌های عوام‌گرا، فریب‌دهنده و دهان‌پرکن نزنند و قبل از اینکه حرف بزنند به دغدغه‌ها عمل کنند خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه از مقام معظم رهبری گرفته تا تک‌تک ملت ایران منتظر عمل کارگزاران نظام هستند گرچه کار و گرفتاری‌ها بسیار زیاد است و ممکن است زمان ببرد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار