کد خبر : 62237
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399- 38: 11

رئیس سازمان صمت گیلان:

اشتغال زایی برای بیش از ۵۷۰ نفر با بهره برداری از طرح های تولیدی

اشتغال زایی برای بیش از ۵۷۰ نفر با بهره برداری از طرح های تولیدی

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به بهره برداری از بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه صنعتی و تولیدی، گفت: با افتتاح این طرح ها برای بیش از ۵۷۰ نفر اشتغال زایی می شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق پوش با اشاره به بهره برداری از ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی گیلان در ایام دهه فجر، گفت: با بهره برداری از این واحدها برای ۵۷۹ نفر اشتغال زایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این واحدها نیز بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، گفت: تولید انواع قطعات و ظروف پلاستیکی و سینی مخصوص بانک نشا با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۲۷ نفر یکی از این پروژه‌ها است.

دلق پوش واحد صنعتی تولید اسکلت فلزی سبک (LSF) دومین پروژه افتتاح امروز با حضور استاندار گیلان است، افزود: برای این واحد نیز ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای هشت نفر اشتغال زایی شده است.

وی ادامه داد: این اسلکت ها برای جایگزینی اسکلت‌های معمولی در انواع ساختمان‌ها بوده و هزینه آن در مقایسه با سازه‌های معمولی یکسان اما در برابر زلزله و حوادث مقاوم‌تر است.

رئیس سازمان صمت گیلان واحد تولیدی عایق حرارتی ژاکتی توربین حرارتی را سومین طرح افتتاحی امروز عنوان کرد، ادامه داد: این واحد دانش بنیان بوده و بیش از ۱۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی یاد آور شد: این واحد برای ۱۴ نفر اشتغال زایی کرده است.

رئیس سازمان صمت گیلان از رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه‌های صنعتی در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۱۶۳ واحد پروانه بهره برداری اخذ شده که پیش بینی می‌شود طبق برنامه ریزی انجام شده تا انتهای سال این عدد به بیش از ۱۷۰ واحد تولیدی در گیلان برسد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار