کد خبر : 24649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

اشتیاق وصف ناشدنی و حمایت مردم انقلابی گیلان بار مسئولیت آیت الله فلاحتی را سنگین تر کرد

اشتیاق وصف ناشدنی و حمایت مردم انقلابی گیلان بار مسئولیت آیت الله فلاحتی را سنگین تر کرد

امسال بهار طبیعت با بهار معنویت همراه شد و با عطر و بوی دیگری به خطه سرسبزمان رسید که موجبات شکوفایی جوانه های امید در دل مردم و تقویت معنویت آنها شد .

 به گزارش گیلانستان، هاجر تحریری نیک صفت نماینده دوره هفتم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با توجه به انتصاب آیت الله رسول فلاحتی به سمت نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در گفت و گوبی اظهارداشت: امسال بهار طبیعت با بهار معنویت همراه شد و با عطر و بوی دیگری به خطه سرسبزمان رسید که موجبات شکوفایی جوانه های امید در دل مردم و تقویت معنویت آنها شد .

نماینده دوره هفتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جملات زیبای مقام معظم رهبری در متن حکم نماینده جدید ولی فقیه استان و امام جمعه رشت تصریح کرد: جملات زیبای مقام معظم رهبری درباره گیلانی ها که آنها را مردمی شجاع ، انقلابی و کارآزموده معرفی کردند اشک شوق بر چهره ها جاری ساخت.

وی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری نماینده خود را مکلف به انس و سلوک شایسته ی مردمی بویژه با جوانان مومن و پرانگیزه نمودند و فرمودند که این مردم برای انقلاب و جمهوری اسلامی افتخارات بزرگ آفریدند و خدمت به آنها خدمت به انقلاب ، تاریخ و هویت کشور می باشد .

تحریری نیک صفت افزود:، همه اینها در دل مردم شعف زاید الوصف و شکر گزاری روز افزون به پیشگاه احدیت را موجب شد و باردیگر اشک شوق بر چهره ها جاری ساخت.

نماینده دوره هفتم در مجلس شورای اسلامی با توجه به استقبال باشکوه مردم از نماینده محترم ولی فقیه و شرکت گسترده ، همدلانه و مشتاقانه آنها در نماز جمعه هفته قبل یادآورشد: استقبال باشکوه مردم خود نشانه تشنگی مردم به معنویت و انتظار آنها از مسئولان در اتخاذ مشی ساده زیستی ، مردمی و پای بندی شان به ارزشهاست .

وی افزود: این مردم در عرصه های گوناگون بارها و بارها اثبات کردند که شایسته بهترین خدمت ها و خدمتگزاران هستند و این بار نیز با رفتار خود و اعلام حمایت خویش نشان دادند که چه کسانی هستند و چه می خواهند ؟ این اشتیاق وصف نشدنی آنها برای حمایت از جریان حق و ارزشی بار مسئولیت حضرت آیت الله فلاحتی را سنگین تر کرد.

وی در پایان ضمن دعا و آرزوی موفقیت برای آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد: به عنوان سربازان جان بر کف و آماده به خدمت نظام و رهبری برای تحقق آرمان های بلند، در کنارشان هستیم و از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد . باشد که به برکت این انتخاب مبارک و این وفاق و همدلی ، نور امید در دل مردم بویژه جوانان ، همواره نورانی و روشن بماند . / احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار