کد خبر : 11783
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396- 51: 9

اشرافی‌گری و غرب‌زدگی نباید جایی در دولت اسلامی و انقلابی داشته باشد

اشرافی‌گری و غرب‌زدگی نباید جایی در دولت اسلامی و انقلابی داشته باشد

مدیر بنیاد کرامت رضوی گفت: اشرافی‌گری و غرب‌زدگی نباید جایی در دولت اسلامی و انقلابی داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، حسین یکتا در جمع مردم رودسر، گروهک منافقین را جنایتکار خواند و اظهار داشت: سال ۱۳۶۰ این گروهک بالغ بر ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند و در استان کردستان دست به جنایات فجیحی زدند.

وی با بیان اینکه حتی یک قطره از خون شهدا هدر نرفته است عنوان کرد: دلاوری، ایثار و رشادت‌های شهدا در دنیا پیچیده و فرهنگ خداپرستی و ایثار را گسترش داده است.

مدیر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره قرار گرفتن انقلاب در یک برهه مهم تاریخی گفت: در شرایط فعلی که نبرد جبهه حق برابر باطل شروع شده مسئولان باید ابتکار عمل را به‌دست گیرند.

یکتا با بیان اینکه جنگ امروز جنگ نرم است، عنوان داشت: امروز دشمن با تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی به مبارزه علیه ما آمده است و مسئولان باید توجه ویژه‌ای جهت مقابله با آن‌ها داشته باشند.

وی با جدی خواندن مسئله جنگ نرم اظهار داشت: برخی از  مطالب پخش شده در شبکه‌های اجتماعی در راستای ایجاد شک و شبهه در دین و ایمان افراد و تضعیف بنیان خانواده است.

مدیر بنیاد کرامت رضوی اختلاس‌های صورت گرفته را حاصل نفوذ فکری و اعتقادی در برخی مسئولان خواند و بیان داشت: اشرافی‌گری و غرب‌زدگی نباید جایی در دولت اسلامی و انقلابی داشته باشد.

مدیر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات است اذعان داشت: ایجاد ستاد اربعین در محلات و مساجد ضروری است./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار