کد خبر : 15129
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

اصرار بیهوده دارند فرماندار را عوض کنم / رودبار جای مدیران ناراحت نیست

اصرار بیهوده دارند فرماندار را عوض کنم / رودبار جای مدیران ناراحت نیست

شاید خیلی ها انتظار دارند بنده دربست در اختیار افراد خاص باشم، بنده این کاره نیستم و نبودم و تا پای جان از حقوق شما مردم دفاع خواهم میکنم اما خواسته های عجیب و غریب افراد را برآورده نمی کنم به هیچ وجه.

به گزارش گیلانستان، منوچهر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی که دور اول ده گردشی خود و مسئولین اجرایی و اداری شهرستان را در ایام تعطیلات مجلس شورای اسلامی در نقاط دور و مناطق روستایی بخش های مختلف شهرستان رودبار به پایان رساند در جمع مردم روستای سی دشت پس از اظهار نظر یکی از اهالی این روستا در جمع اهالی و معتمدین طی سخنانی خطاب به ساکنان این روستا بیان داشت: خدمات عمومی صورت گرفته برای همه مردم است و مختص فرد یا گروهی خاص نیست.

دکتر جمالی ادامه داد: در ابتدای دوره نمایندگی بنده با تلاشی که صورت گرفت طرح هادی روستایی برای روستاهای شهرستان رودبار مطرح و به جد در خصوص این موضوع پیگیری های لازم صورت گرفت و امروز هم که با حضور مسئولین در جمع شما هستیم در راستای پیشبرد این موضوع برای رفاه عمومی ساکنان روستاهای شهرستان رودبار است.

نماینده مردم شهرستان رودبار افزود: همه مشکلات شهرستان توسط یک نفر قابل حل نیست و کارهای صورت گرفته هم از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که طعم آن به کام مردم عزیز می نشیند.

وی ادامه داد: تلاش های خوبی در خصوص  بهبود وضعیت گازرسانی شهرستان رودبار صورت گرفته که بنده پا به پای مسئولین استان و شهرستان تلاش نمودیم که این موضوع در حال اجرا است.

دکتر جمالی افزود: ما حامی نظام و پشتیبان رهبری هستیم و اگر تلاش نکنیم و دست روی دست بگذاریم ممکن است کارها با عدم پیگیری مواجه شود.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات شهرستان رودبار انباشته شده و مربوط به این دوره نیست بلکه در دوره های گذشته کوتاهی صورت گرفته و نه اینکه این مشکلات قابل حل نیست، بنده به شما اطمینان می دهم با پیگیری می توان مشکلات عمده را حل نمود. دکتر جمالی تاکید ورزید: وظیفه خودم می دانم که نوکر مردم باشم و در این خصوص به دنبال ادای وظیفه ی خود هستم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برخی در فضاهاهی مجازی به دنبال خدشه دار نمودن تلاش مدیران و خادمان مردم می باشند تاکید ورزید: در شهرستان ممکن است تعدادی خواسته هایی داشته باشند، خواسته های غیرقانونی، غیر شرعی، غیر اخلاقی و برخوردهایی غیر اخلاقی را در فضاهای مجازی و عمومی با دروغ، اتهام، افتراء و تهمت هستند وبدنبال دلسرد کردن بنده می باشند که از همین جا عرض می کنم تصمیم گرفتم تا پای جان به مردم خدمت کنم، تصمیم گرفتم به این کشور و نظام خدمت کنم. نماینده مردم شهرستان رودبار ادامه داد: من خسته نخواهم شد، با جملات عجیب و غریب و مسائل  و تهمت هایی که می زنند ذره ای خسته نخواهم شد.

وی افزود: ما باید کار کنیم، باید بدنبال حل مشکلات باشیم، اینکه یک گوشه بنشینیم و دیگران را متهم و تخریب کنیم مشکلات مردم حل می شود؟ اگر کسی در این کاروان خدمت رسانی ناراحت است ناراحتی اش را جای دیگری ببرد، چون شهرستان رودبار جای مدیران ناراحت نیست.

دکتر جمالی ادامه داد: هر مسئولی که در شهرستان قصد داشته باشد با مردم عزیز برخورد بدی داشته باشد نمی تواند در شهرستان رودبار بماند.گاهی تاسف می خورم برای برخی از مسائل، دوستان،انتخابات تمام شد، مسائل شخصی نباید وارد خدمت رسانی به مردم شود چون در این خصوص واهمه ای از هیچ کس نداشته و ندارم و تنها از خداوند بزرگ واهمه دارم که مبادا شرمنده مردم عزیز و فهیم شهرستان رودبار شوم.

وی تاکید ورزید:من فرزند این شهرستانم، سالیان دراز نان و نمک مردمان سرزمین صلح و دوستی را خورده ام، سالها به عنوان پزشک و رئیس بیمارستان توفیق خدمت داشتم، مردمم را می شناسم و با این مردم بزرگ شده ام و برای خدمت رسانی به این مردم هرگز به آنها خیانت نخواهم کرد و هرکسی هم که بخواهد به مردم شهرستان خیانت کند خودش می داند با خدای خود وباید در آینده پاسخگو باشد.

دکتر جمالی در جمع مردم روستای سی دشت و با حضور معاون فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان رودبار ادامه داد: شاید خیلی ها انتظار دارند دربست در اختیار افراد خاص باشم، بنده این کاره نیستم و نبودم و تا پای جان از حقوق شما مردم دفاع خواهم کرد.من خواسته های عجیب و غریب  افراد را برآورده نمی کنم به هیچ وجه.

دکتر جمالی افزود: برخی اصرار بیهوده دارند فرماندار را عوض کنم، فرماندار چند ماه بیشتر نیست در شهرستان حاضر شده، آیا در این مدت کم می توان گفت فرماندار کوتاهی کرده و یا اینکه نتوانسته به وظیفه خود عمل کند؟ شما کجای انصاف ایستاده اید؟ لااقل انسان در اظهار نظرهایش خدا را در نظر می گیرد، قیامت و قبر و آخرت را در نظر می گیرد.

دکتر جمالی افزود: من به این دوستان توصیه می کنم، آیا این انصاف است انسان رفاقت ۳۰ ساله خود را به دلیل تمایلات درونی و دنیوی زیر پا بگذارد؟  من از شما  تقاضا دارم در این شرایط کنار هم قرار بگیریم و آنچه که همه ما نیاز داریم اعتماد است، اتحاد و همدلی و همفکری است. دکتر جمالی افزود:بنده با تمام توان در کنار شما هستم، من در این سالها به کسی بی احترامی نکردم، کارم را درست انجام دادم و مسیرم را درست انتخاب کردم و هرگز نسبت به کسی بی انصافی نمی کنم اما این تصور نباید وجود داشته باشد که هرکسی هرچیزی گفت من ملزم به اجرای فرامین افراد و جریانات باشم.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من نماینده همه مردم شهرستان رودبار هستم و کارم  خدمت به همه اقشار جامعه است و اگر کسی مشکل اشتغال دارد فقط صرف افراد خاص نیست بلکه رفع آن برای عموم مردم است و ارائه خدمات عمومی برای همه از جمله وظایف یک نماینده است. وی در ادامه خطاب به اهالی روستای سی دشت بیان داشت:مطمعن باشید هر اتفاقی بیافتد بنده از مردم روستایی و شهری قهر نمی کنم پیش شما و با شما هستم.

دکتر جمالی تاکید ورزید: اگر من بد بودم در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه باید عملکرد بدی داشتم، من وقتم را تلف نمی کنم، آمده ام تا به شما خدمت کنم و امروز خداوند توفیق داده و شرایط خدمت برای شما آماده است. وی افزود: دولت محترم تدبیر و امید از شهرستان رودبار و مردمان فهیم اش حمایت می کند برای اینکه از مردم رودبار حمایت دیده، رودبار فراموش نخواهد شد و تا جایی که نفس دارم اجازه نمی دهم شهرستان رودبار فراموش شود.

دکتر جمالی تاکید ورزید: مردم شهرستان رودبار قبل و بعد انقلاب با حضرت امام و آرمان هایش بودند و الان هم مردم شهرستان رودبار با تقدیم صدها شهید با نظام هستند.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده در قبال خون شهدا مسئولم و نمی توانم این موارد را ببینم و سکوت کنم، باید حرف بزنم، این اطمینان را می دهم که در کنار شما هستم و خواهم بود و جز از خدا از هیچ کس ترس و واهمه ای ندارم و اعتقادم این است برای مردم کار کنم و در چارچوب قانون و با حمایت نظام و مردمی که از نظام حمایت می کنند و دولتی که از مردم حمایت می کند. دکتر جمالی تاکید ورزید: تلاش خواهم کرد مردم شهرستان از حداکثر رفاهیات برخوردار باشند برخی از این ده گردشی مسئولین و تلاششان برای حل مشکل مردم نگران هستند چون دوست ندارند به مردم خدمت کنیم. اما ما تلاش داریم تا مردم به رفاه برسند و در این مسیر کوتاه نخواهم آمد./ خزر انلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار