کد خبر : 39956
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398- 27: 18

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس:

اصلاح تغییر ساختار بودجه در مجلس بدون نفت

اصلاح تغییر ساختار بودجه در مجلس بدون نفت

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس با اشاره به اصلاح تغییر ساختار بودجه در مجلس گفت: لایحه بودجه با دو ماه تأخیر توسط دولت تقدیم مجلس شد و هدف و اراده دولت و مجلس اصلاح ساختار بودجه است تا بتوان کشور را بدون نفت به بهترین نحو اداره کرد.

به گزارش گیلانستان محمدحسین قربانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مدیران برای دریافت اعتبار باید تمام تلاش خود را انجام دهند، اظهار کرد: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میزان اعتبار برای هر اداره مشخص شد ولی این مبالغ قابل‌تغییر بوده و از روسای ادارات درخواست دارم تمام تلاش خود را برای دریافت بهترین اعتبار تلاش کرده و جلسات متعددی را جهت پیگیری برگزار کنند.

وی با اشاره به اصلاح تغییر ساختار بودجه در مجلس گفت: لایحه بودجه با دو ماه تأخیر توسط دولت تقدیم مجلس شد و هدف و اراده دولت و مجلس اصلاح ساختار بودجه است تا بتوان کشور را بدون نفت به بهترین نحو اداره کرد.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر تحریم‌های آمریکا بر میزان فروش نفت در کشور تصریح کرد: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ملت ایران وضع کرده حتی در دوران دفاع مقدس هم این‌گونه نبوده و چون فروش نفت بر بودجه کشور تأثیر مستقیم دارد باید برای اصلاح ساختار بودجه تدابیری اندیشیده شود که در مجلس در دست پیگیری و انجام است.

قربانی با اذعان به اینکه مسئله دریای خزر یک مسئله ملی برای کشور و استان‌های شمالی است، افزود: در هفته گذشته سؤالی را بنده از وزیر خارجه به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان‌های شمالی و‌ مجلس شورای اسلامی در رابطه با رژیم حقوقی دریای خزر پرسیدم زیرا شفافیت در این خصوص لازم است و وزیر خارجه  هم در این خصوص پاسخگو بودند.

وی با درخواست از مدیران ادارات شهرستان در خصوص عمل در چارچوب قانون بیان کرد: تکریم ارباب‌رجوع و عمل کردن در چارچوب قانون باید در اولویت مدیران شهرستانی قرارگرفته ‌و هر مدیری که با بنده رفاقت هم دارد نباید در خارج از چارچوب قانونی عمل کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار