کد خبر : 6062
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

اصلاح طلب نیستم که برای دشمن سینه بزنم/ آیا منتخبی که درد مردم را میگوید، پوپولیست است؟

اصلاح طلب نیستم که برای دشمن سینه بزنم/ آیا منتخبی که درد مردم را میگوید، پوپولیست است؟

من اصلاح طلب نیستم که برای دشمن سینه بزنم. فتخارم به گذشته من است که پاسدار بودم حتی برای لحظه ای از ان پشیمان نیستم.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در واکنش به انتقادات اخیر یکی از سایتهای تازه به دوران رسیده اصلاح طلب، طی یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشکل جوامع سیاست زده همه دورانها، وجود لعبت مسلکانی است که مزد می گیرند تا امثال حسین ابن علی ها را خارجی جلوه دهند و یزید را امیرالمومنین واجب الطاعه صناعت کنند. اینان در دستی مسکوکات آلوده طاغیان و باغیان را دارند و با دست دیگر در ازای مزدشان توجیه گر اعمال کارفرمایان خود هستند. شمشیر شمر را به قلم شیطان تبدیل کرده اند که برنده تر از آن و ملوث تر از این است. این شمشیر ها ابایی ندارند که سر علی ابن ابی طالب را بشکافند و یا سر مبارک حسین ابن علی را بجرم خروج بر یزیدیان، برسرنیزه کنند. با علم بر همین مشرب فتنه گران، بهترین جوانان اهل بهشت با صدای رسا می گوید : “بکشید مرا ،گر بدست شما بمیرم حیات طیبه می یابم “.

اکنون نیز اطراف ما مملو از این قلم به مزدهایی هستند که صبح با اصولگرايان نرد دوستی می زنند و عصر با اصلاح طلبان چپق دوستی می کشند. نه به دین اینان اعتقاد دارند و نه به راه آنان. درهم و دینار را بهتر از هر دو می شناسند.

روزی ما را تندرو می خوانند تا به تیغ اعتدال بنوازند و روز دیگر پوپوليست می نامند تا به جرم ادای وظیفه منتخب مردم، ذبح کنند. آیا منتخب مردم اگر بنام مردم سخن بگوید ، عمل پوپولیستی است؟ و آیا یک نفر دست مزد بگیر قلم زن در مقابل منتخب مردم بگوید ما بیش از دیگران نماینده خواست مردم هستیم بی شرمی و مستبدانه نیست؟ اگر نماینده شورای شهر سوال کند که چرا برای یک پروژه با اولویت چندم بیش از سه برابر مصوب، از بیت المال و جیب مردم برداشت می شود، پوپولیستی است؟ در این صورت متجاوزان به بیت المال را چه خواهید نامید؟ لابد اینها ذخایر نظامند!!! راستی قلم بمزدهای مدافع آنان را چه بنامیم؟

من اصلاح طلب نیستم که برای دشمن سینه بزنم ؟؟؟!!!ا فتخارم به گذشته من است که پاسدار بودم حتی برای لحظه ای از ان پشیمان نیستم.

امثال من ذبيح این شیوه قدرت طلبان بی مروتیم که خوبی ها را لقلقه زبان کرده اند تا بدی ها را زهر جانکاه مردان انقلاب سازند. می دانند که ما آماده تیغ و ذبحیم برای پاسداری از اسلام و انقلاب و ولایت و راه شهدا و امام شهدا . سر و سینه و دست و پایم مامن نقش و نگار زخم این نامردمان عنتر باز و گربه بان هستند. این قبیله همچون گربه گان روزی پنجه بی وفایی را بر چهره کارفرمایان خود نیز خواهند سایید . ولی خداباوران مخلص باقی اند تا عالم باقیست. یا ابا عبدالله الحسین(ع).

محمود باقری خطیبانی

7 محرم 1438

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار