کد خبر : 15569
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

اصناف آماده همکاری با باشگاه سپیدرود است/اصناف برای کمک به سپیدرود از کارت‌خوان کوثر استفاده کنند

اصناف آماده همکاری با باشگاه سپیدرود است/اصناف برای کمک به سپیدرود از کارت‌خوان کوثر استفاده کنند

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان از آمادگی اصناف گیلان به‌ویژه کلان‌شهر رشت به همکاری با باشگاه سپیدرود رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگویی بابیان اینکه جلسه‌ای در اتاق اصناف مرکز گیلان برای نحوه کمک اصناف به سپیدرود برگزار شد اظهار کرد: این جلسه با حضور مؤمنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، رسولی و عبدالهی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت و کشاورز سرپرست موسسه اعتباری مالی کوثر گیلان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور سپیدرود در لیگ برتر نیاز شهر و استان ما بود گفت: در صعود سپیدرود عوامل مهمی نقش داشتند از کادر فنی مدیریتی باشگاه، بازیکنان، مسئولین شهری و استانی و به‌ویژه هواداران که یار دوازدهم این تیم هستند، هوادارانی که پیش از ورود سپیدرود به لیگ برتر به‌عنوان چهارمین تیم پرطرفدار ایران در نظرسنجی برنامه نود خود را به رخ کشیدند.

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با اذعان به اینکه ورود سپیدرود به لیگ برتر در تولید فرهنگ نقش بسزایی خواهد داشت خاطرنشان کرد: از طریق سپیدرود می‌توانیم فرهنگمان را به رخ سایر شهرستان‌هایی که به رشت می‌آیند بکشانیم. سپیدرود جزئی از هویت ورزشی، فرهنگی، اجتماعی ماست و متعلق به همه نسل‌هاست.

وی بابیان اینکه با حضور سپیدرود در لیگ برتر وظیفه ما دوچندان شده است بیان کرد: باید حمایت همه‌جانبه‌تری از این تیم داشته باشیم، خوشحالیم که بانک کوثر به‌عنوان یکی از اسپانسرهای سپیدرود انتخاب‌شده است.

شکریه افزود: در جلسه آتی که با حضور مسئولین این بانک، مدیرعامل سپیدرود و اتاق اصناف خواهیم داشت راه‌های کمک به سپیدرود از طریق بنگاه‌های صنفی ما تخصصی‌تر بررسی خواهند شد.

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کمک به باشگاه سپیدرود تجهیز اصناف به دستگاه کارت‌خوان کوثر است تصریح کرد: از این طریق می‌توانیم هم به این موسسه و هم به سپیدرود کمک کنیم و این کار هیچ بار مالی بر روی دوش واحدهای صنفی نخواهد داشت و تنها درصدی از تراکنش‌هایی که از طریق کارت‌خوان‌های این بانک صورت می‌پذیرد از طرف بانک به سپیدرود خواهد رسید.

شکریه با تأکید بر اینکه هدف ما باید ماندگاری سپیدرود در لیگ برتر باشد افزود: با حمایت همه‌جانبه نباید اجازه دهیم که حضور سپیدرود در لیگ برتر موقتی باشد و ما خواهان آن هستیم که با برنامه‌ریزی صحیح و مدون، سپیدرود به‌عنوان یکی از قطب فوتبال ایران در لیگ برتر بدرخشد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار