کد خبر : 1036
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394- 52: 22

اطلاعیه کسبه: آقایان شورای شهر رشت! مگر خوابید؟ + تصاویر

اطلاعیه کسبه: آقایان شورای شهر رشت! مگر خوابید؟ + تصاویر

جمعی از کسبه خیابان امام خمینی(ره) در پی اقدام شهرداری مبنی بر نرده کشی در این خیابان تا مسیر منتهی به چهارراه میکائیل (قدس) اقدام به تجمع و نصب بنر و پوسترهایی کردند.

به گزارش در گیلان، ظهر امروز جمعی از کسبه خیابان امام خمینی(ره) در پی اقدام شهرداری مبنی بر نرده کشی در این خیابان تا مسیر منتهی به چهارراه میکائیل (قدس) اقدام به تجمع و نصب بنر و پوسترهایی کردند.

متن بنر و پوسترها بدین شرح بود: “شهردار و شورای شهر محترم شهر رشت، ما به طرح طرده کشی با توجیه حل مشکل ترافیک که باعث اختلال شدید در کسب و کار خیابان امام خمینی (ره) و مزاحمت برای شهروندان شده معترضیم و خواهان برچیده شدن نرده ها می باشیم” و در انتهای بنر و پوسترها روی به اعضای شورای شهر رشت نوشته بودند:” آقایان شورای شهر، شما که با رای مردم انتخاب شدید مگر خوابید؟”

پس از تجمع کسبه و اهالی خیابان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه میکائیل (قدس) شهردار منطقه ۲ ، نیروهای انتظامی و… جهت گفتگو با معترضین در محل حاضر شدند و مشکلات را از زبان آنها شنیدند.

معترضین در گفتگو با خبرنگار خزر عنوان کردند که زمانی که یک طرح با این وسعت آغاز می شود آیا اعضای شورای شهر نباید با کسبه و اهالی همان خیابان و محل در مورد بد و خوب آن طرح به گفتگو بنشینند و نظر آنها را هم بخواهند؟! آیا واقعا این حرکت کارشناسی شده بود؟

یکی از کسبه ی حاضر در جمع اظهار داشت: مغازه ای که تا دیروز یک میلیارد قیمت داشته امروز ریالی نمی ارزد، آنهم زمانی که نرده های یکسره راه دسترسی از ان سوی خیابان به این سوی خیابان را بسته است. وی یادآور شد روز گذشته کودکی پس از پریدن از روی نرده ها به خودرویی برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

کسبه ی دیگری از جمع معترضین با اشاره به عدم نرده کشی مقابل یک آزمایشگاه در همان خیابان اظهار داشت: چرا یکجا این نرده کشی ها انجام نشده و مقابل یک آزمایشگاه برای تردد باز است اما مقابل اداره ی برق و بانک ها و سایر مغازه ها نرده کشی صورت گرفته است؟! آیا باید مبلغی واریز می کردیم تا مشمول طرح نرده کشی نمی شدیم؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جواد سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

کسبه محترم مطمءنا برای کسب وکارخودشان یابقولی کاهش قیمت مغازههامعترضندامادرخصوص مزاحمت شهروندان بهتراست دل نسوزانند که اشک تمساحی بیش نیست

رفتن به نوار ابزار