کد خبر : 9107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

اعتراض امیرحسین علوی به رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت/ لزوم شفاف سازی نحوه هزینه کرد مراسمات دهه فجر

اعتراض امیرحسین علوی به رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت/ لزوم شفاف سازی نحوه هزینه کرد مراسمات دهه فجر

از آنجاییکه اینجانب به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورا از نحوه هزینه کرد مراسمات ایام الله دهه فجر امسال با عدد نزدیک به پانصد میلیون تومان,آن هم با استفاده از هنرمندان غیر بومی بی اطلاع میباشم.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان , سید امیرحسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در نامه ای خطاب به سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نوشت:

یاسریع الحساب

برادر ارجمند جناب آقای سیدرضا موسوی روزان

ریاست محترم کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت

با سلام واحترام

نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدای گرانقدر انقلاب وجنگ تحمیلی و زحمات فراوان حضرت امام خمینی (ره )و هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت های ملت دلیر ایران اسلامی به مسیر تحول آفرین خود در تاریخ ادامه میدهد ,همواره منادی تفکر دینی و معنوی در دنیای پر زرق و برق امروز بوده و مسئولین  را به رعایت اصول اسلامی و حفاظت از بیت المال و دقت در هزینه از اموال عمومی متذکر شده است.

حتما جنابعالی به خاطر دارید در باب هزینه های برگزاری مراسم روز رشت در کمیسیون فرهنگی بحث های فراوانی مطرح شد و مقرر گردید از هر نوع هزینه های اضافه با توجه به وضعیت بدهکاری های شهرداری و به تاخیر افتادن مکرر حقوق کارکنان آن جلوگیری شود.

فلزا از آنجاییکه اینجانب به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورا از نحوه هزینه کرد مراسمات ایام الله دهه فجر امسال با عدد نزدیک به پانصد میلیون تومان,آن هم با استفاده از هنرمندان غیر بومی بی اطلاع میباشم و بر خلاف برنامه های پیشین,هزینه های این موضوع در کمیسیون فرهنگی مصوب نشد,مراتب اعتراض خود به جنابعالی را اعلام میدارم .

امیوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری,سال اقتصاد مقاومتی,اقدام و عمل نام نهاده شده است و در ایام نزدیک  به انتخابات,هزینه های شهرداری,شائبه فعالیت های تبلیغاتی آن هم با هزینه های گزاف نداشته باشد.

و من الله التوفیق

سید امیرحسین علوی

نماینده مردم صبور رشت در شورای اسلامی شهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار