کد خبر : 12449
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

اعتراض عمومی مردم گیلان بالا گرفت/ هیأت‌های اجرایی و نظارت در تائید صلاحیت ها تجدید نظر کنند

اعتراض عمومی مردم گیلان بالا گرفت/ هیأت‌های اجرایی و نظارت در تائید صلاحیت ها تجدید نظر کنند

اگر هیأت‌های اجرایی و نظارت در تأیید صلاحیت‌ها اقدامی انجام ندهند بستر قیام و اعتراض عمومی در استان را مهیا کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، به دنبال تأیید صلاحیت و فله‌ای فتنه‌گران و داوطلبان مسأله‌دار در هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای گیلان به‌ویژه در رشت، از روز گذشته اعتراض‌های بسیاری این هیأت‌ها را نشانه رفته و امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه رشت نمازگزاران فریاد مرگ بر فتنه‌گران را در مصلای امام خمینی(ره) این شهر طنین‌انداز کردند.

امروز اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نسبت به تأیید فتنه‌گران در شورای شهر رشت واکنش نشان دادند و به نظر می‌رسد اگر هیأت‌های اجرایی و نظارت در تأیید صلاحیت‌ها اقدامی انجام ندهند بستر قیام و اعتراض عمومی در استان را مهیا کرده‌اند.

جانبازان با حضور در نماز جمعه با تأکید بر اینکه مجریان هیأت اجرایی قلب ایثارگران را شکستند، تصریح کردند: اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران بر مسندهای حکومت تکیه بزنند.

به گزارش فارس، ایثارگران خواستار توجه هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شورای اسلامی گیلان به مراجع چهارگانه شدند، آنها فتنه‌گران را مصیبتی برای جامعه دانستند.

ایثارگران در نماز جمعه رشت همچنین اظهار کردند: اگر نسبت به تأیید صلاحیت فتنه‌گران اقدامی نشود به اعتراض خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار