کد خبر : 19662
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396- 30: 22

اعزام موکب شهرداری رشت به کربلا اقدامی معنوی و فرهنگی است/ از شهردار تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات را دارم

اعزام موکب شهرداری رشت به کربلا اقدامی معنوی و فرهنگی است/ از شهردار تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات را دارم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برپایی موکب شهرداری رشت به منظور حضور در مراسم اربعین و خدمت در راه امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که اجر معنوی فراوانی بهمراه دارد.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سالی است که موکب شهرداری رشت در ایام محرم به کربلا اعزام می شود و این اقدام بزرگ اثرات و اجر معنوی فراوانی به همراه دارد و خوشحالم که نقش کوچکی به عنوان خادم امام حسین (ع) در این موکب ایفاء می کنم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در برگزاری هر چه باشکوهتر این حرکت عظیم به سهم خودمان نقش داشته باشیم و گام های موثری در جهت زنده نگه داشتن قیام عاشورا برداریم.

وی با اشاره به حرکت موکب سیصد نفری شهرداری رشت به سمت کربلا تصیح کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخاری است که عاشقان امام حسین(ع) برای کسب آن تلاش می کنند و امیدوارم با استعانت الهی و دعای خیر مردم در این زمینه سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه دست و پای خادمان و زائران امام حسین (ع) را میبوسم افزود: خدمت به زائرین امام حسین (ع) لیاقتی است که امیدوارم نصیب همه عاشقان اهل بیت(ع) بشود.

علوی با اذعان به اینکه از شهردار رشت تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات را دارم گفت: شهردار رشت همچون سنوات گذشته در شکل گیری حرکت عظیم معنوی اربعین با ستاد عتبات عالیات و موکب های خدام امام حسین(ع) مساعدتهای لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار