کد خبر : 78236
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401- 23: 12

حجت الاسلام رضوانی نژاد خبرداد؛

اعزام کانون های برتر مساجد استان گیلان به مشهد مقدس

اعزام کانون های برتر مساجد استان گیلان به مشهد مقدس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از اعزام سه کانون فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان در رویداد ملی فهما به مشهد مقدس و حضور در آیین اختتامیه این رقابت ملی خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگویی با اشاره به پایان سومین رویداد ملی فهما و معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی(فهما) اظهار کرد: در این رویداد ملی که در سه شبستان،۱۲ رواق و ۴۸ عنوان برنامه برگزار شد، کانون‌های مساجد گیلان مشارکت خوبی داشته و fیش از ۱۱ درصد کانون‌های بالای ۱۵ هزار امتیاز کشور از استان گیلان هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری از سراسر کشور در این رقابت حضور داشتند افزود: کانون‌های مساجد گیلان با داشتن سه درصد کانون‌های کل کشور، توانستند ۳۵ مقام کشور را به خود اختصاص دهند که قریب ۸.۵ درصد کانون‌های کشوری را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مقام‌ها توسط ۱۷ کانون روستایی و ۱۶ کانون شهری کسب شد اعلام کرد: شهرستان رودبار با ۱۰کانون، آستانه اشرفیه، رشت و صومعه‌سرا هر کدام با چهار کانون، بندرانزلی و لنگرود هر یک با سه کانون و ماسال، رضوانشهر، فومن و شفت هر یک با یک کانون نمایندگان گیلان در سطح کانون‌های برتر کشوری هستند.

 

رضوانی نژاد از برگزاری آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما خبرداد و اظهارداشت: این آیین به منظور معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران جمعه (۲۳ اردیبهشت) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سه کانون فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان برای حضور در این مراسم و تجلیل به مشهد مقدس اعزام می‌شوند تصریح کرد: کانون بلال تازه آباد چاف با مسئولیت «انسیه مهری‌پور» کانون برتر در رواق قلم و کانون پویندگان علم مسجدجامع شیرکوه رودبار با مدیریت «ارسلان اسماعیلی» به عنوان رابط برتر فهمای ۱۴۰۰، و کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه با مدیریت «مژگان پیرخندان» به‌عنوان کانون برتر رواق کتاب فهمای ۱۳۹۹به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار