کد خبر : 11329
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

اعضای شورای شهر باید در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و بین خودشان مسابقه خدمتگزاری برگزار کنند

اعضای شورای شهر باید در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و بین خودشان مسابقه خدمتگزاری برگزار کنند

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور رشت با تاکید بر اینکه جوانهای عزیز و آحاد مردم شهر رشت باید طعم شیرین خدمات شورا و شهرداری را در کام خود حس کنند، گفت: به عقیده بنده مسئولین شهری تا نفس دارند باید به مردم خدمت کنند.

دکتر سید شمس شفیعی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به لزوم خدمتگزاری مسئولین به مردم اظهار داشت: یکی از راه های اشتغالزایی و رفع بیکاری در جامعه این است که مسئولین با مفاسد اقتصادی و مالی برخوردی قاطع داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور رشت با تاکید بر اینکه جوانهای عزیز و آحاد مردم شهر رشت باید طعم شیرین خدمات شورا و شهرداری را در کام خود حس کنند، خاطرنشان کرد: به عقیده بنده مسئولین شهری تا نفس دارند باید به مردم خدمت کرده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه باید بین اعضای شورا مسابقه خدمتگزاری و خدمت ‌رسانی به مردم برقرار باشد، تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مسئولین باید در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و یک نهضت خدمت به مردم راه بیندازند.

این استاد اقتصاد دانشگاه های گیلان با اشاره به اینکه شهر ما از لحاظ انسانهای خدوم و کارآمد فقیر نیست، بیان نمود: همانطور که در بین مدیرانی که در رأس کار هستند افراد کارآمد و لایقی هم خدمت میکنند، در بین افراد دیگری نیز که جزو مدیران نیستند، انسانهای لایق بسیاری وجود دارند.

شفیعی با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری و اعضای شورا باید جزو کسانی باشند که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: خدمت‌ رسانی به مردم كار اصلی مسئولین است و بیشترین كسانی كه خدمت باید متوجه آنها شود، طبقه‌ محروم و مظلوم و مستضعف جامعه‌اند كه محتاج خدمت می باشند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور رشت در پایان ابراز نمود: مسئولین شهر و استان باید قدر این ملت عزیز را بدانند و با همه‌ وجود برای این مردم و همه‌ مناطق شهر کار کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار