کد خبر : 15507
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396- 36: 18

اعضای شورای قضایی رهبران فرهنگی هستند

اعضای شورای قضایی رهبران فرهنگی هستند

معاون فرهنگی دادگستری استان گیلان شما می‌توانید در مسائِل فرهنگی پیش‌قدم باشید و دیگران را نیز با خود همراه کنید گفت: اعضای شورای قضایی رهبران فرهنگی هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت رضازاده صبح امروز در گردهمایی مشترک فصلی روسا و دادستان‌های مراجع قضایی سراسر استان و اعضای شورای قضایی گیلان در سالن دکتر بهشتی دادگستری در رشت اظهار کرد: اساس ایمان در حب و بغض است، پیامبر دین‌داری و اساس ایمان را از روی محبت می‌داند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: محبت به انسان‌ها که حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر به‌خوبی آن را تشریح کرد، اساس کار و ارتباط بین مخلوقات است و بهترین خروجی را خواهد داشت.

معاون فرهنگی دادگستری استان گیلان بابیان اینکه مقام محمود در روز قیامت مختص نبی اکرم (ص) است گفت: مقام دیگر هم‌نشینی یا پلیس با خداوند است که یکی از ویژگی این افراد داشتن محبت به دیگران است.

رضازاده با اشاره به دو ویژگی شیعیان گفت: شیعیان حقیقی محافظ بر نماز خود هستند، شهید مطهری قربت نماز را از خود نماز بالاتر می‌دانند. ما باید این حالت تعبد و عبد محض بودن را در خود پرورش دهیم.

وی بابیان اینکه شرایط خاص و شغلی نباید در عبادت بندگان خللی ایجاد کند مطرح کرد: قضاوت و دادگستری نباید مانعی برای عبودیت و محافظت بر نماز باشد، بلکه دادستان باید با روش‌های این دیگران را نیز به این سمت‌وسو سوق دهند.

معاون فرهنگی دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه اعضای شورای قضایی رهبران فرهنگی هستند گفت: تمام پیکان‌ها به سمت شماست، شما می‌توانید در مسائِل فرهنگی پیش‌قدم باشید و دیگران را نیز با خود همراه کنید./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار