کد خبر : 30135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

اعضای شورا همانگونه که مسئول انتخاب شهردارند، مسئول عواقب ناشی از این انتخاب نیز هستند

اعضای شورا همانگونه که مسئول انتخاب شهردارند، مسئول عواقب ناشی از این انتخاب نیز هستند

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رشت گفت: اعضای محترم شورای شهر رشت بدانند همانگونه که طبق قانون، مسئول انتخاب شهردار می‌باشند، مسئول عواقب ناشی از انتخاب خود نیز هستند.

دکتر علیرضا مبرهن در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به تاخیر در روند انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: امیدواریم شخصی انتخاب شود که پاکدست، خوش نام، بدون حاشیه، باتجربه و جهادی باشد و همچنین اصول و قواعد مدیریت شهری را بشناسد و بداند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رشت با اشاره به مشکلات و معضلات اساسی کلانشهر رشت خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت شهری ما دارای مشکلات و چالش های انباشته شده ای در زمینه های حمل و نقل و ترافیک شهری، پسماند و آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود، حاشیه نشینی و … است.

وی دارای برنامه جامع و تعامل سازنده با سایر سازمان ها و نهادها بودن را از ویژگی‌های یک شهردار مناسب رشت برشمرد و افزود: شهردار باید فردی باشد که بتواند علاوه بر مبارزه با رانت و فساد، در حل مشکلات شهری از جمله رفع مشکلات مردم حاشیه شهر و پایین شهر اقدامات فوری و جهادی انجام دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نزدیکی به فصل زمستان و سردی هوا ابراز نمود: امیدواریم کسی انتخاب شود که قدرت مدیریت بحران داشته باشد.

مبرهن با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی شایسته است اعضای محترم شورای شهر در خصوص این انتخاب دقت زیادی داشته باشند، گفت: ایشان باید بدانند که مردم ناظر بر انتخاب آنها هستند و همانطور که طبق قانون، مسئول انتخاب شهردار می باشند، مسئول عواقب ناشی از انتخاب خود نیز هستند و باید مسئولیت آن را بپذیرند و پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار